728 x 90

اذعان رئیس‌جمهور ارتجاع به شکست سیاست سانسور رژیم

اذعان رئیس‌جمهور ارتجاع به شکست سیاست سانسور رژیم
اذعان رئیس‌جمهور ارتجاع به شکست سیاست سانسور رژیم
در شرایطی که کارزار جهانی مقاومت ایران و حامیان قیام و پایداری و تلاشهای قیام آفرینان سانسور شبکه‌های اجتماعی را به شکست کشانده و رژیم روز شنبه مجبور به رفع فیلترینگ شبکه اجتماعی تلگرام شده است.

آخوند روحانی با شیادی مسخره‌یی تلاش کرد، بر عملکرد امنیتی و سرکوبگرانه خود سرپوش بگذارد و خودش را مخالف آن قلمداد کند. وی با دجالبازی گفت:
اگر می‌خواهید فضای مجازی برای جامعه ما مفید باشه فرهنگ استفاده از فضای مجازی رو یاد بدهید به نسل جوان ما؛ با فیلتر درست نمیشه...
یکروزی گفتیم آقا ماهواره ممنوع خیلی خب حالا ماهواره ممنوع شد واقعا؟ یعنی مردم ماهواره نمی‌بینند؟ درست شد؟ با گفتن ما که درست نمیشه الآن آمار چی میگه چند درصد مردم از ماهواره استفاده می‌کنند؟ یکروز گفتیم فضای مجازی بد ما گفتیم بد درست شد؟

آخوند روحانی که خودش در مقابله با قیام سراسری و تحت‌امر خامنه‌ای به سرکوب و سانسور و اهانت به قیام‌کنندگان مشغول بود، تلاش کرد فضیحت آخوند پلید صدیقی را که قاتل سفاک مبارزین و مجاهدین در سیستان و بلوچستان در دهه ۶۰، را که در واکنش به قیام مردم، آنها را با وقاحت آخوندی اشغال خوانده بود، به‌نحوی ماستمالی و رفع و رجوع کند:
خب تو خیابان یک عده می‌آیند اعتراض می‌کنند حالا حقه ناحقه دقیقه غیر دقیقه من خواهش می‌کنم به همه مردم ما احترام بگذاریم حالا اگر یک فردی هم شما می‌گید این فرد از جایی تحریک شده دستور داشته جاسوس بوده بگذارید تا در یک دادگاه صالح ثابت بشه همینجوری که نمیشه حرف زد که، هر که می‌آد تو خیابون حرف میزنه یا خس و خاشاکه یا گاوه یا گوساله یا آشغاله چه جور حرف زدنی است؟

آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران در نمایش جمعه هفته گذشته گفته بود:
هر جا خطری بوده خود مردم سینه سپر کردند و اجتماعشون دریایی خلق کرد و همه آشغالها را شست و برد و انقلاب را قدم به قدم تصفیه می‌کنند.

شیخ شیاد در حالیکه همپالکیها و اطلاعاتی‌های باند خودش به او نسبت به قیامهای توفنده‌تر مردم با شعارهای مرگ برخامنه‌ای و مرگ بر روحانی و تمامیت رژیم دزد و فاسد حاکم هشدار می‌دهند، بآلودگی وسخافت و در چارچوب طرح و برنامه امنیتی نظام مدعی خاتمه یافتن قیام و انقلاب مردم ایران شد و با تکرار حرفهای خامنه‌ای گفت:
مردمی آمدند توی خیابان حرف دارند حالا بعضی‌هاشون حرفشون به‌حقه اعتراض به حق دارند یک عده‌یی هم آمدند سوء‌استفاده کردند همه جای دنیا هم هست.
همه رو به یک چوب نرانیم دقیق حرف بزنیم مخصوصاً در تریبونهای مقدس دقیق‌تر حرف بزنیم، ملت ما ملت بزرگی هست حالا چی بود؟ یک اعتراض بود این اعتراض تمام شد حالا بعضی‌ها سوء‌استفاده کردند نیروهای امنیتی ما به‌خوبی اداره کردند تمام شد ماجرا، کار شما شروع شده چی بود این اعتراض خیابانی؟ از کجا نشأت گرفت؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64876442-65d9-45c1-9d77-c3e199ed6050"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات