728 x 90

رفع و رجوع عدم صلاحیت خامنه‌ای برای مرجعیت و رهبری رژیم توسط تلویزیون آخوندی

خامنه ای در خبرگان ارتجاع
خامنه ای در خبرگان ارتجاع
به دنبال پخش فیلم جلسه خبرگان ارتجاع پس از مرگ خمینی که در آن خامنه‌ای به عدم صلاحیتش برای مرجعیت و رهبری اذعان کرده بود، تلویزیون تحت کنترل ولی‌فقیه ارتجاع با پخش برنامه‌هایی تلاش می‌کند زیر سؤال رفتن صلاحیت خامنه‌ای در میان نیروهایش را رفع و رجوع کند.

یامینپور مجری: 14خرداد 1368طی چندین جلسه چند ساعته در مجلس خبرگان رهبری بالاخره رهبر انقلاب اسلامی انتخاب شد این‌که این رویه چطور پیش رفت چه شروطی بحث شد بحث شرط مرجعیت بحث عزل قائم‌مقام رهبری بحث شورایی یا فردی بودن رهبر و رسیدن به مصداق رهبری انقلاب اسلامی یعنی شخص سید علی حسینی خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انقلاب اسلامی جز مباحثی است که کمتر بهش پرداخته شده

رفسنجانی: ما برای این دو ماه این دو سه ماه حالا تا رفراندوم تا نتیجه رفراندوم باید این رهبری موقت رو در نظر بگیریم و آقایون هم حتماً توجه دارند که وضع کشور بگونه‌ای نیست که ما بگو نگو و این چیزها رو درست کنیم و این کار رو تأخیر بیاندازیم ما الآن به نیروهای مسلح مون آماده‌باش دادیم و تو مرز آمادگی کامل پیدا کردیم در داخل باید مواظب باشیم... سعی بشه که ما سریع بتونیم تصمیم بگیریم برای این دو سه ماه تا بعد با حوصله بنشینیم برای آینده فکر اساسی و نهایی رو بکنیم.

آخوند مجتهد شبستری: و عملاً هم اونموقعی که این صحبت مرجعیت و اینها بود که مرجعیت نباشه قید مرجعیت و اینها فقط فقاهت کافیه زمانی بود که ایشون جزو مراجع نبود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58a0915c-eb32-410d-9d52-41d2fee6cc24"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات