728 x 90

الریاض:‌ مقاومت ایران می‌گوید‌ جامعه جهانی و آمریکا باید صادق لاریجانی را مجازات کند

آخوند صادق لاریجانی
آخوند صادق لاریجانی
الریاض چاپ عربستان روز شنبه نوشت: شاهین قبادی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران در مورد اعلام اعمال تحریمهای جدید علیه رژیم ایران گفت:‌ اعلام اعمال تحریم علیه صادق لاریجانی که 9سال است در رأس قوه قضاییه رژیم آخوندی کار می‌کند، یک گام مثبت است که بایستی پیش از این صورت می‌گرفت. لاریجانی یک فرد کلیدی در دستگاه سرکوب رژیم است و نقش مستقیمی در اعدام هزاران نفر و سرکوب و زندانی کردن مخالفان و انجام کنترل و سانسور دارد.

از 28دسامبر 2017 که مردم ایران در بیش از 130شهر قیام کرده‌اند، و به‌وضوح خواهان سرنگونی رژیم آخوندی در تمامیت آن می‌باشند، رژیم اقدام به کشتن تظاهرکنندگان بی‌دفاع و بی‌سلاح نموده و موج دستگیری جمعی راه انداخته است. در جریان این اقدامات نزدیک به 50تن با آتش مستقیم عناصر سپاه پاسداران شهید و بیش از 8000تن نیز ظرف هفته‌های اول و دوم قیام دستگیر شده‌اند. هم‌چنین بنا‌ به گزارش سازمان عفو بین‌الملل حداقل 5تن از زندانیان شهید شده‌اند.

جامعه جهانی و دولت آمریکا بایستی پرونده جنایتهای رژیم ولایت فقیه به‌خصوص کشتار 30هزار زندانی سیاسی در سال 1988 را به دادگاه جنایات بین‌المللی احاله داده و سران این رژیم و مسئولان این جنایات را به دست عدالت بسپارند. از طرف دیگر بایستی صدور نفت ایران را تحریم کرده و مانع دسترسی رژیم آخوندی به سیستم مالی جهانی شوند. این رژیم و نیروهای سپاه و شبه‌نظامیان وابسته به آن بایستی از سوریه و عراق و یمن و سایر کشورهای عربی اخراج شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ca25b8b-8ba4-4761-adf4-5a4afbf7b568"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات