728 x 90

ادامه اعتصاب کارگران سد شفارود در استان گیلان

ادامه اعتصاب وتجمعات اعتراضی  کارگران سد شفارود۹۶۱۰۲۳
ادامه اعتصاب وتجمعات اعتراضی کارگران سد شفارود۹۶۱۰۲۳
اعتصاب کارگران سد شفارود رضوانشهر واقع در استان گیلان روز شنبه 23دی نیز ادامه داشت. آنها در اعتراض به پرداخت نشدن 7ماه حقوق عقب‌افتاده خود از روز یکشنبه 17دی دست به اعتصاب زدند. کارگران به جان آمده سدشفارود گفتند: «دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم و کنار هم تا پایان می‌ایستیم»

یکی از کارگران گفت: 7ماه است حقوق نگرفته‌ایم. هر چه هم اعتراض کردیم کسی به گلایه‌های ما توجهی نکرد. 4ماه هم است که بیمه ما رد نشده. ناهار ما را حذف کردند و در عوض گفتند تا ساعت 4باید سر کار بمانید و بتن بریزید. حتی لباس کار ندادند. 3ماه از فصل سرما گذشته است، اما هنوز لباس بادگیر و دستکش به ما نداده‌اند. حالا بعد از این همه خدمت پیمانکاران می‌گویند 15روز کار کنید و 15روز مرخصی اجباری بروید. ما پول از کجا بیاوریم؟ دانش‌آموز داریم و مخارج زندگی را نمی‌توانیم تأمین کنیم. به ما گفتند نماینده کارگران را بفرستید تا با آنها جلسه بگذاریم. 7نفر را خودشان برای صحبت صدا کردند، اما 2روز نشده حکم تسویه آنها را دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c1e5681-a4c5-468d-8eca-742266e13962"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات