728 x 90

وحشت پاسدار باقری و سپاه پاسداران از قرار گرفتن در پیشگاه عدالت به‌خاطر جنایات سرکوبگرانه علیه قیام سراسری

پاسدار محمد باقری
پاسدار محمد باقری
با مطرح شدن موضوع قیام سراسری مردم ایران و سرکوب آن توسط حکومت آخوندی در شورای امنیت و صدور قطعنامه‌ها و بیانیه‌های متعدد از سوی پارلمانها و ارگانهای بین‌المللی، پاسدار باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خامنه‌ای وحشت‌زده از حسابرسی و قرار گرفتن در پیشگاه عدالت، ادعا کرد، در وقایع اخیر حتی در یک مورد هم نیروهای نظامی و انتظامی با اسلحه به خیابان نیامدند و آنهایی که کشته شده‌اند مشکوک هستند.

وی به‌طور مسخره‌ای گفت: ما در ناآرامیهای اخیر حداکثر تحمل را در این ماجرا داشتیم و هیچ اتفاقی از این جهت نداشتیم و کشته‌هایی که اتفاق افتاده عمدتاً مشکوک است و عمدتاً با تیراندازیهای از پشت سر و از مناطق نامشخص اتفاق افتاده و در دست بررسی است و در این رابطه موردی نداریم مگر این‌که به یک پادگان نظامی حمله‌یی صورت گرفته باشد که در همه دنیا مجموعه‌های نظامی در این مواقع موظف به دفاع از خودشان هستند.

در جریان قیام قهرمانانه مردم شهرهای مختلف ایران، بیش از ۵۰تن از تظاهرکنندگان با گلوله‌های پاسداران و مأموران وحشی خامنه‌ای کشته شدند. (خبرگزاری فارس رژیم ۲۰دیماه 96)

سپاه پاسداران وحشت‌زده از تحریم و حسابرسی بین‌المللی به‌خاطر جنایات سرکوبگرانه علیه قیام سراسری مردم ایران در روزنامه خود نوشت: مجلس نمایندگان آمریکا در حمایت از اغتشاشات در ایران با صدور قطعنامه‌ای، خواستار اعمال تحریم‌های گسترده علیه (نظام) به اتهام نقض حقوق‌بشر شد... و در ادامه نیز باید منتظر اعمال تحریم‌هایی بود که در مفاد آن به صراحت به اغتشاشات داخلی ایران اشاره شده و از عدم مناسب بودن وضعیت حقوق‌بشری در ایران اشاره شود.

روزنامه سپاه پاسداران در ادامه مطلب وحشت‌آلود خود نوشت: اغتشاشات شکل گرفته در برخی از شهرهای کشور آنها را به این باور رسانده است که با اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه (نظام) نه تنها می‌توان به توافقاتی مشابه با برجام هسته‌یی امید داشت. (روزنامه جوان 21دیماه 96)

سپاه پاسداران هم‌چنین در خبرگزاری خود درباره تصمیم روز جمعه رئیس‌جمهور آمریکا نوشت:
ترامپ تاکنون دوبار توقف موقت تحریمها را بر اساس برجام تمدید کرده (و هر بار) افراد و نهادهای جدیدی را به لیست تحریم اضافه کرده است. این بار نیز برخورد با اغتشاشگران، بهانه مناسبی برای تحریم افراد و نهادهای (نظام) است و بخش 106 قانون کاتسا این اختیار را به ترامپ می‌دهد. می‌توان پیش‌بینی کرد که لیست تحریم آمریکا علیه (نظام) در 13ژانویه بلندتر از قبل شود.

در آستانه تصمیم دونالد ترامپ در مورد تحریمهای رژیم آخوندی، سپاه پاسداران در روزنامه خود نوشت: دل ‌بستن به زیان اقتصادی خروج آمریکا از برجام با کمک اروپا مثل دل‌بستن به سراب بیابان برای آب‌تنی و نجات از گرمای طاقت‌فرساست! اروپا در برجام هیچ‌کاره ‌است. این را مذاکره‌کنندگان ما هم فهمیده‌اند. اشتون در گرماگرم مذاکرات برجام به (تیم مذاکره‌کننده ما) گفت بروید مشکلتان را با آمریکا به تنهایی حل کنید اما حالا (همین تیم مذاکره‌کننده) برای حفظ برجام که بر لبه پرتگاه، دست ترامپ دارد آن را به عمق دره می‌اندازد، ایده شکست‌خورده «برجام اروپایی» را مطرح می‌کنند.

سپاه پاسداران در ادامه نوشت: آمریکا برای اعمال تحریم مالی جهانشمول علیه (نظام) هیچ نیازی به همراهی هیچ دولت دیگری ندارد. این حقیقت ناشی از نسبت عظیم تأمین مالی و انتقال جهان به دلار است که به مراتب بیش از نسبت اقتصاد آمریکا به کل اقتصاد دنیاست. از این رو انتظار این‌که اروپایی‌ها بتوانند ضررهای بازگشت تحریم‌های آمریکا را جبران کنند، خیالی خام است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/600cdf06-7a8a-43c0-a8fa-f0cddc11cb3e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات