728 x 90

بیانیه‌ها و فراخوانهای قیام و همبستگی از سوی اقشار مختلف در میهن اسیر

قیام ایران
قیام ایران
انجمن نویسندگان «همکیش با حافظ شیرازی» طی بیانیه خود درباره قیام مردم ایران نوشت: این بیانیه را در جهت حمایت از مردمی می‌نویسم که همیشه وقار و عزت‌شان را پای غرور ایرانی بودنشان و صلابت حق گویی و حق پژوهی ریخته‌اند...
گویا که عدالت خواهی این مردم با جان و دلشان از گذشته پیوند نا گسستنی داشته و دارد.
بیدادگران این عرصه خاکی با تبلیغات وسیع مطالبات به حق ملت را که بر گرفته از (گرانی) خورد و خوراک، اقتصاد خراب، فقر و فحشا، دزدی و ریای فراوان، دولت مردان است را با سرکوب اعتراضات به حق مردم و انتقام و دشمن سازی و پلیدی اعمال کرده‌اند و جان جوانان غیور و بزرگ این مرز و بوم را به خاک و خون کشیده‌اند...
لذا می‌خواهیم از تمام دلسوختگان این خاک در هر کجای عالم که هستند فریاد عدالت محور این مجاهدین سر افراز راشنیده و با قلم و جان و مال و نفس خود بتازند بر اهریمن پلید...
باشد که آزادگی را آموخته و سربلندی را نصیب این مردم کنیم... .

جمعی از پزشکان استان گلستان در پیامی به هم میهنان می‌نویسند:‌
اکنون که سراسر این میهن در زنجیر، آکنده از فریاد خشم آلود مرگ بر اصل ولایت فقیه و مرگ بر خامنه‌ای شده است وکلیه اقشار این سرزمین از هر صنفی صحنه نبرد آخرین بر علیه دیکتاتوری مذهبی را رقم زده‌اند و همه یکصدا سرنگونی این رژیم را فریاد می‌کنند آری اکنون زمان آن فرا رسیده که این وطن از این همه ظلم و بیعدالتی رهاشود فرزندان قهرمان ایران‌زمین در صحنه نبرد. قدرت پوشالی ولایت فقیه را با همه مزدورانش به سخره گرفته‌اند.
ما پزشکان نیز به‌عنوان بخشی از جامعه ایران، همسو وهم‌پیمان باسایر اقشار مردم ایران خواهان سرنگونی این رژیم سراپا فساد وتباهی هستیم وبا تمام توش وتوان خود در صحنه خواهیم بود تا استمرار قیام را تضمین کنیم. هشدار برشب پرستان و مزدوران این حاکمیت ننگین که باسیل خروشان خشم خلق روبه‌رو هستند پیروزی محتوم مردم ایران نزدیک می‌شود. آری روز حاکمیت مردم و روز پیروزی.

جمعی از زندانیان سیاسی سابق در قائم‌شهر طی بیانیه‌یی اعلام کردند:
ما زندانیان سیاسی در دهه ۶۰در قائم‌شهر با شهیدان راه‌ آزادی ایران؛ پیمان می‌بندیم که تا تحقق آرمانهای به‌حق آنان راهشان را ادامه می‌دهیم.
به همه مردم آگاه و به‌جان‌آمده ایران می‌گوییم: پایان شب سیه نزدیک است. این ظالمان متکی به تفنگ و پول دیگر به انتهای راه رسیده‌اند. یک همت از ما کار این جانیان را تمام می‌کند. ما نباید خیابانها را ترک کنیم. ما باید اعتراضات و تظاهرا‌تمان را هر روز و شب ادامه بدهیم. دنیا در کنار ما ایستاده است. نترسید نترسید ما همه با هم هستیم و دنیایی با ماست.

جمعی از تحصیل کرده‌ها و جوانان بیکار در استان اردبیل در بیانیه خود نوشتند:‌
38سال است که ملت ایران به اسارت آخوندهایی در آمده است که جز فقر و بیکاری و اعتیاد برای جوانان این میهن چیزی به ارمغان نیاورده. اکنون دیگر صبر ملت ایران به‌سر آمده و یک صدا به‌پاخاسته ایم.
نه نه نه دیگر سکوت بس است و ما این قیام را تا به آخر و تا نابودی این نظام واپسگرا ادامه خواهیم داد و تن به ذلت آخوندها نمی‌دهیم.
پس ای ملت شریف ایران از پای ننشینید دست در دست هم این میهن را از وجود منحوس این حاکمیت پاک کنیم و حق خود را بگیریم، چرا که حق گرفتنی‌ست و نه دادنی!

غارت‌شدگان مؤسسه آرمان وحدت در پیامی نوشتند:‌
در ماههای گذشته در شهرهای مختلفی چون اهواز، ایلام، درود و به‌خصوص عزیزان و شیران ملایری شاهد تجمعاتی در خصوص پس‌گرفتن حقوق ازدست‌رفته‌مان بودیم.
اما اگر امروز ما مردم به‌خصوص سپرده‌گذاران موٰسسات سکوت اختیار کنیم و به صفوف معترضان نپیوندیم؛ مزدوران امنیتی رژیم، زندگی را بر جوانان دربند و خانواده‌هایشان جهنم می‌کنند.
پس بپاخیزید برادران و خواهران سپرده‌گذار موٰسسات مالی، به‌خصوص آرمان وحدت، چرا که خیزش شما می‌تواند هم‌چون پتکی باشد بر زنجیر اسارت جوانان دربند که طی این اعتراضات گرفتار شیاطین جمهوری اسلامی شده‌اند.

دانشجویان استان مرکزی در بیانیه خود می‌نویسند:
هم‌میهنان عزیز و باغیرت، خوشحالیم که چند روزی است مردم ظلم‌دیده و ستمزده ایران هوشیار و با یکدیگر برای نابودی حکومت دیکتاتوری ایران متحد و یک‌صدا شدند. از همه جای ایران و در تمام شهرها شعار مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر حکومت دیکتاتوری را می‌شنویم. حکومت حتی کارهای کثیفی مثل اختلاف‌انداختن بین اقوام مختلف کشور را برای بقاخودش آنجا م می‌دهد. هوشیار باشیم؛ همه و همه باید بدون هیچ مرزی در کنار هم باشیم تا بتوانیم پیروز شویم.
رژیم شدیداً از قدرت مردم ترسیده است.
الان صدا و سیما در اختیار حکومت دیکتاتوری خامنه‌ای است و ما باید بیشتر از گذشته اتحاد داشته باشیم تا پیروز شویم.

جمعی از مادران خاوران غرب ایران طی فراخوانی نوشتند:‌
حکومت سراسر رجس و پلیدی و دجالیت آخوندی اکنون در آستانه پرتگاه سرنگونی است و تنها چند قدم دیگر مانده تا دیو خون‌آشام ولایت فقیه را به ته دره هلاکت بیافکنیم.
فرزندان! دلاور و عزیزمان که در خیابانها فریاد آزادی و مرگ بر دیکتاتور را سر می‌دهید؛ باور کنید که تنها چند قدم دیگر باقی است... .
آری، این ما هستیم که سرنوشت ایران را رقم خواهیم زد. ایران از آن ماست و تمام‌قد در برابر خامنه‌ای و نیروها و عواملش ایستاده‌ایم. پس تا توان دارید بتازید.

جمعی از دانشجویان شهر شاهرود در بیانیه‌یی که منتشر کردند، می‌نویسند:
درود و صد درود بر شیرزنان و دلاورمردان ایرانی که آتش قیام را در جای‌ جای میهن اشغال‌شده زنده نگه داشته‌اند.
فرزندان ایران‌زمین! از هر دین و مذهب، از هر قوم و قبیله هستی به جمعی ما بپیوندید و برای سرنگونی رژیم آخوندی دیکتاتور و خونخواربه‌پا خیزید
ملت شریف ایران‌زمین فرزندان کوروش وقت، وقت انتقام است. روزی فرا رسیده که باید حق چهل سال سختی و رنج و مشقت را از خامنه‌ای دیکتاتور پس بگیریم. وقت آن فرا رسیده تا این جماعت خوانخوار را به جایی که تعلق دارند، بفرستیم.
قهرمانان ایران‌زمین! حالا وقت شکوفایی است؛ باید همه دست در دست هم با افتخار و غرور فراوان به‌پاخیزیم.

ما کشور خود را پس می‌گیریم.
مرگ بر اصل ولایت فقیه و درود بر ارتش آزادی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9dfb4ebc-3394-4a06-ac0a-cee01f80d01b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات