728 x 90

جلسه غیرعلنی مجلس ارتجاع درباره قیام مردم ایران و دعوای باندهای رژیم

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع
جلسه غیرعلنی مجلس ارتجاع درباره قیام مردم ایران که در آن وزیران اطلاعات و کشور رژیم و سرکردگان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران شرکت داشتند، مهره‌های باند روحانی مقصر قیام را باند رقیب معرفی کردند. به گفته یک عضو مجلس رژیم که در این جلسه حضور داشت، علوی وزیر اطلاعات توضیح داد که بر اساس بررسی‌های وزارت اطلاعات مشخص شده که ناآرامی‌ها از مشهد و به واسطه اقدامات یک جریان سیاسی داخلی آغاز شده اما این اعتراضات خیلی سریع و ظرف چند ساعت از دست و مدیریت این جریان خارج شده است». علوی هم‌ چنین گفت که امام جمعه‌ها با تأکید چندساله بر نارضایتی‌ها و کمبودهای کشور در شکل‌گیری این اتفاقات بی‌تأثیر نبوده‌اند و سخنان آنها به همراه تبلیغات برخی تریبونهای دیگر باعث شدت‌یافتن احساس محرومیت در مردم شده‌ است».

در جلسه غیرعلنی مجلس رژیم هم‌چنین به نفرت عمومی از سانسور در رادیو و تلویزیون تحت کنترل خامنه‌ای اشاره شد و در این زمینه نعمتی عضو مجلس رژیم گفت: در این جلسه، انتقادهایی از نحوه اطلاع‌رسانی رادیو و تلویزیون و پیشی‌گرفتن برخی سایت‌های معاند مطرح کردند.

در این جلسه، موضوع دستگیری دانشجویان و دانش‌آموزان مطرح شد و وزیر کشور رژیم گفت که شش درصد دستگیر ‌شدگان را دانشجویان تشکیل می‌دهند. نماینده مجلس رژیم از ایذه نیز اعتراف کرد که بیشتر دستگیر ‌شدگان در شهر ایذه جوانان بین 16تا 24سال هستند.

به گفته نعمتی، سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس رژیم، در جلسه غیرعلنی مجلس رژیم، جانشین سرکرده سپاه پاسداران، پاسدار سلامی گفت که عده‌یی در ابتدا با توجه به فضایی که وجود دارد به‌دنبال این بودند که پای سپاه را به ماجرا بکشانند اما با توجه به وظیفه ذاتی نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات عملاً سپاه دخالت چندانی در این موضوع نداشته است.

رضا کوچی عضو مجلس رژیم نیز گفت (مجاهدین) نیز در حمایت از اغتشاشگران حضور پررنگی در این مسائل داشتند.

هم‌چنین نوری همدانی از آخوندهای وابسته به باند خامنه‌ای در حوزه قم نیز گفت: متأسفانه برخی از شعارها که حتی داعش جرأت بیان آنها را نداشت، در فجایع اخیر توسط فتنه‌گران و (مجاهدین) بیان شد.

یک روزنامه باند روحانی با اشاره به قیام مردم در مورد افلاس مالی دولت آخوند روحانی نوشت: ریسک سیاسی امروز می‌تواند راه را برای ریسک با درجه‌های بالای آتی ناهموار کند.

این روزنامه حکومتی افزود: آمارهای در دسترس نشان می‌دهد دولت با تنگنای مالی بی‌سابقه‌یی مواجه است و اگر نتواند کالاهای انحصاری خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروشد سال آینده حتی نمی‌تواند هزینه جاری خود را تأمین کند و به بیچارگی کامل می‌رسد.

سپاه پاسداران در روزنامه خود درباره قیام سراسری مردم ایران نوشت: برای اولین بار هیچ‌یک از احزاب و جناح‌های سیاسی داخلی در یک فتنه بزرگ مستقیماً دست نداشتند و بدنه مردمی هیچ‌کدام از احزاب سیاسی (اصلاح‌طلب و اصول‌گرا و...) در شهرها با فتنه‌گران همراهی نکردند.

روزنامه سپاه پاسداران نوشت: در فتنه ۹۶خیلی سریعتر از آنچه فکر می‌شد تنها به فاصله یک روز، آشوب‌ها از پیگیری مطالبات مردم (به‌عنوان بهانه اغتشاش‌گری) به سمت تقابل با نظام و تصرف اماکن نظامی و انتظامی.. تغییر مسیر داد... فضای مجازی یک تهدید جدی و بستری آماده و قوی برای براندازی است.

سپاه پاسداران با هشدار به استمرار قیام نوشت: سازماندهی پنهانی شبکه براندازی بر بستر شبکه‌های مجازی زنگ خطری جدی را بیخ گوش دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی به صدا درآورده است و این دستگاهها باید خود را برای پیش‌بینی، شناسایی و برخورد با فتته‌های احتمالی بعدی آماده کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a48c83e1-79f1-4b65-b9a9-325f3342a865"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات