728 x 90

حمایت غارت‌شدگان مؤسسه آرمان وحدت، جمعی از کسبه اصفهان و جمعی از کارمندان شهر یزد از قیام مردم ایران

تظاهرات مردمی
تظاهرات مردمی
غارت‌شدگان مؤسسه آرمان وحدت، جمعی از کسبه اصفهان و جمعی از کارمندان شهر یزد با انتشار بیانیه‌هایی از قیام مردم ایران حمایت کردند.

در قسمتی از بیانیه غارت‌شدگان مؤسسه آرمان وحدت آمده است. دوستان عزیز روزهای غم، سختی، زجر و بیماریهای جسمی و روحی را که این حکام فاسد بر ما روا داشتند، فراموش نکرده‌ایم. امروز روز انتقام ما از این دزدان و مفسدان است. امروز باید به قیام دلاوران بپیوندیم. تا نه فقط انتقام کودکان بیگناه خودمان را از این خدا بیخبران بگیریم، بلکه از خونهای به ناحق ریخته جوانان غیور میهنمان که در درگیریهای اخیر جان باختند نیز دفاع و پاسدار حرمتشان باشیم.

هم‌چنین در بیانیه جمعی از کسبه استان اصفهان ضمن حمایت از قیام مردم ایران آمده است: ”زن و مرد و پیر و جوان یکصدا فریاد می‌زنند خامنه‌ای حیا کن مملکتو رها کن، آری این خواسته ما هم هست، چرا که از ظلم این رژیم بستوه آمده‌ایم. این قیام ادامه دارد چرا که مردم دست در دست هم تا سرنگونی این نظام فاسد و چپاولگر عقب نخواهند نشست و آتش قیام را تا پیروزی نهایی و آزادی ایران شعله‌ور نگه خواهند داشت.

و جمعی از کارمندان شهر یزد نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از قیام مردم ایران خواهان سرنگونی این نظام فاسد شدند. در قسمتی از بیانیه جمعی از کارمندان یزد آمده است ”مردم ایران در این شش روز با شعار مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر اصل ولایت‌فقیه ناقوس مرگ رژیم را بصدا در آورده‌اند و صدای منفوریت این رژیم را با شعارهایشان به گوش جهانیان رسانده‌اند که ملت ایران این نظام فاسد را نمی‌خواهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3df15a17-56a9-4b48-8c32-62260334b1c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات