728 x 90

بیانیه حمایت دانشجویان دانشگاههای مختلف در حمایت از قیام ایران

دانشگاه شهرضا
دانشگاه شهرضا
جمعی از دانشجویان دانشگاههای استان مرکزی‌ ، شهرضا و شاهرود با صدور بیانیه‌هایی از قیام مردم ایران حمایت کردند.

در قسمتی از بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاه استان مرکزی آمده است:
«هم میهنان عزیز و با غیرت خوشحالیم که چند روزی است مردم ظلم دیده و ستمزده ایران هوشیار و با یکدیگر برای نابودی حکومت دیکتاتوری متحد و یکصدا شدند. همه جای ایران و در تمام شهرها شعار مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر دیکتاتوری را می‌شنویم، این مردم با غیرت که قیام را شروع کردند و پیش می‌برند نیاز به حمایت شدید شما هموطنان دارند».

جمعی از دانشجویان شاهرود در بیانیه خود اعلام کردند:
«درود و صد درود بر شیر زنان و دلاور مردان ایرانی که آتش قیام را در جای جای میهن اشغال شده ایران زنده نگه داشته‌اند. خواهران و برادران من، امروز روز آزادی است، صبح نزدیک است، هموطنانت امروز بیشتر از هر روز دیگری به تو نیاز دارند، فرزندان ایران‌زمین از هر دین و مذهب و از هر قوم و قبیله هستی به جمع ما بپیوند و برای سرنگونی این رژیم آخوندی دیکتاتور و خونخواربه‌پاخیز».

جمعی از دانشجویان دانشگاه شهرضا نیز در بیانیه خود اعلام کردند:‌
قیام سراسری مردم ایران علیه نظام فاسد و تبهکار حاکم نزدیک به یک هفته است که ادامه دارد. این بار هسته مرکزی قیام تمامی گرسنگان و بیکاران هستند. ما ضمن تقدیر و حمایت از قیام قهرمانانه سراسر شهرهای ایران از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق کشور در روزهای اخیر؛ بر تداوم و استمرار این قیام تا سرنگونی نظام فاسد حاکم بر کشورمان تأکید می‌کنیم. ما خود را همگام و همیار قیام‌کنندگان شهرهای میهن دانسته و متعهد می‌شویم تا سرنگونی این نظام سر از پا نشناسیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/212f43b2-4028-4867-8bf7-25e29436738e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات