728 x 90

بیانیه مشترک حزب دموکرات کردستان ایران و حزب کومله کردستان ایران در مورد تظاهرات اعتراضی مردم ایران

بیانیه مشترک
بیانیه مشترک
حزب دموکرات کردستان ایران و حزب کومله کردستان ایران در یک بیانیه مشترک در مورد تظاهرات اعتراضی مردم ایران اعلام کردند: اعتراضات بسیاری از شهرهای بزرگ ایران را در بر گرفته و شعارهای معترضان نشانگر این است که مردم ایران دیگر این رژیم را نمی‌پذیرند و خواهان جایگزینی آن با حکومتی دموکراتیک هستند که پاسخگوی مطالباتشان بوده که عدالت، برابری و حفظ کرامت انسانی و ملی را برایشان به ارمغان بیاورد.

رژیم جمهوری اسلامی بمانند همیشه در مقابل مطالبات برحق و اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم به غیر از سرکوب و اعمال خشونت پاسخی نداشته و در چند روز گذشته ضمن بازداشت صدها نفر از شهروندان، نیروی سرکوبگر سپاه پاسداران تا دندان مسلح را به نقاط مختلف گسیل و با توسل به‌زور سعی در ساکت کردن صدای این اعتراضات دارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: حزب دموکرات و کومله، از همه مجامع و سازمانهای بشردوست و مراکز سیاسی و صلاحیتدار جهانی درخواست می‌کند که از مطالبات برحق مردم ستمدیده ایران پشتیبانی کرده و با فشار بر رژیم ایران خواستار آزادی بازداشت‌شدگان این اعتراضات و سایر بازداشت‌شدگان جنبشهای اجتماعی و همه زندانیان سیاسی شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d2f70ca-1a61-4dc3-91f7-2f60a39c63e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات