728 x 90

جیغ های بنفش ارگان سپاه پاسداران علیه فرانسه در رابطه با مجاهدین «مدارا با فرانسه از موشک تا منافقین»

قیام ایران
قیام ایران
روزنامه جوان ارگان سپاه پاسداران جهل و جنایت در یک مقاله حقوقی-سیاسی به سبک پاسداران به تاریخ 14دی 96 مدارا با فرانسه از موشک تا منافقین را به نقد کشیده و می‌نویسد:
«دولت فرانسه نگرانی خود را از آمار بالای قربانیان و بازداشت‌شدگان ابراز می‌کند». این بخشی از بیانیه دولت فرانسه در واکنش به اغتشاشات برخی از شهرهای ایران است... .

بر اساس قواعد حقوق بین‌الملل باید سهم قابل توجهی از ریشه ناآرامی‌های تهران را در نوع روابط میان پاریس با تهران جست‌وجو کرد.

برای آن که نقش فرانسه را در اغتشاشات اخیر مورد ارزیابی قرار دهیم باید به «احیا‌ ، تهییج و تقویت سازمان منافقین» توسط فرانسه اشاره کرد، سازمانی که بیشترین نقش تروریستی را در کشته شدن 17هزار نفر از شهروندان ایرانی داشته است... ..

برگزاری نشست گروه تروریستی منافقین در پاریس و شرکت بسیاری از مقامات رسمی دولت و پارلمان این کشور، در آن نشست به خوبی نشان می‌دهد فرانسه بسیاری از نقش‌های ضدایرانی آمریکا را پذیرفته و در حال مقابله فعال با جمهوری اسلامی ایران است.

برگزاری نشست سازمان منافقین در پاریس یکی از اقدامات ضدایرانی و مداخله‌جویانه فرانسوی هاست. به بیان بهتر بسترسازی مالی، امنیتی و معنوی فرانسه در حمایت از سازمان منافقین برخلاف قوانین مصرح حقوق بین‌الملل است.

تمهید مناسب دولت فرانسه برای ادامه فعالیت‌های سازمان منافقین فعل متخلفانه بین‌المللی است و شرکت مقامات رسمی فرانسه در نشستها و همایش‌های این سازمان که تحرکات آن در اغتشاشات اخیر برخی از شهرهای ایران نیز مشهود است بدون تردید برای دولت فرانسه مسئولیت‌آور است... ..

فرانسه با احیا‌ ، تهییج و تقویت گروه تروریستی منافقین در سال‌های اخیر نقش لیدری را در حوادث اخیر برخی از شهرهای ایران بازی کرده کمااین‌که مقامات ارشد این کشور با موضعگیری جهت‌دار لزوم اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را به بهانه حوادث اخیر ایران مورد تأکید قرار دادند... .

حتی دولت فرانسه به‌صورت یک طرفه سفر وزیر امور خارجه خود به ایران را به تعویق می‌اندازد! (روزنامه جوان-14دی 96)

خبرگزاری فرانسه در سیزدهم دی تحت عنوان مجاهدین مخالفان سرسخت رژیم ایران گزارش کرد حسن روحانی رئیس‌جمهور رژیم از فرانسه خواست به‌خاطر نقش مجاهدین در تظاهرات اخیر در داخل ایران، فرانسه باید اقداماتی برای مقابله با فعالیتهای این گروه اتخاذ کند.

خبرگزاری فرانسه در گزارش خود با اشاره به تاریخچه مجاهدین از سال 1965 و شهادت بنیانگذاران آنها توسط محمدرضا پهلوی، از تبعید اجباری مجاهدین در زمان خمینی به پاریس جایی که مسعود رجوی در آنجا شورای ملی مقاومت ایران را تأسیس کرد، سخن گفته است. و می‌نویسد مجاهدین از سال 1989 توسط مریم رجوی هدایت می‌شوند. آنها پس از یک تحقیقات گسترده قضایی در ژانویه 2009 از لیست سازمانهای تروریستی اتحادیه اروپا خارج شدند و هم‌چنین در سپتامبر 2014 در خاتمه تحقیقات حکم منع تعقیب آنان صادر شد. آمریکا نیز در سپتامبر 2012 آنها را از لیست تروریستی حذف کرد.

در ژوئیهٴ 2015، خانم رجوی به مخالفت با توافق اتمی ایران بین قدرتهای بزرگ و ایران برخاست. در اکتبر 2015 او جامعه جهانی را به ”مماشات“ در مقابل ایران در رابطه با اجراء حکم اعدام متهم کرد. رژیم ایران نیز از جانب خود، در ژوئیهٴ 2016، به فرانسه نسبت به تجمع سالانهٴ شورای ملی مقاومت ایران در پاریس اعتراض کرد. ...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d9c7451-3ea3-43f2-8495-692da1579b60"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات