728 x 90

سوز و گداز ولایتی از قیام سراسری مردم ایران و مجاهدین: فرانسه پناهگاه تروریست‌هاست!

علی اکبر ولایتی مشاور ولی‌فقیه ارتجاع در امور بین‌الملل
علی اکبر ولایتی مشاور ولی‌فقیه ارتجاع در امور بین‌الملل
ولایتی:
فرانسه پناهگاه تروریست هاست!
آنها 17هزار نفر را ترور کرده‌اند.
به ضدانقلاب اسلامی و تروریستها پناه داده‌اند.
و با آنها مساعدت هم می‌کنند به‌ویژه در چنین شرایطی که با تحریک بیگانگان بعضی افراد نفوذی به کشور نفوذ کرده‌اند و پرچم کشور را آتش زدند.


 
 ولایتی مشاور زهوار دررفته ولی‌فقیه ارتجاع نیز فرانسه را پناهگاه مجاهدین خواند که 17هزار نفر از مقامات و مهره‌های رژیم را ترور کرده‌اند. در حالی‌که طبق حکم قضات و دادگاههای فرانسوی هیچ‌یک از اقدامات مجاهدین در برچسب تروریسم نمی‌گنجد.

ولایتی درباره علت تعویق سفر وزیرخارجه فرانسه با سخافت گفت: شاید آنها از این‌که به منافقین با سابقه 17هزار ترور مردم ایران، پناه داده‌اند خجالت کشیده باشند!

ولایتی از نفوذ مجاهدین به داخل ایران داد سخن داد و به‌جای پاره کردن عکسهای منحوس خامنه‌ای و خمینی آتش زدن موهوم پرچم ایران را علم کرد و در رابطه با فرانسه گفت: آنها به‌رغم شعارهایی که می‌دهند به ضدانقلاب اسلامی ایران و تروریستها پناه داده‌اند و با آنها مساعدت هم می‌کنند به‌ویژه در چنین شرایطی که با تحریک بیگانگان بعضی افراد نفوذی بی‌وطن به کشور نفوذ کرده‌اند و پرچم کشور را به آتش زدند.

ولایتی افزود: دفاع از حامیان اینگونه افراد نشانه دوستی نیست!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/553b3b65-e4c3-4ccf-ac2f-3684e9523008"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات