728 x 90

حکومت نظامی اعلام نشده و دستگیریهای گسترده در ایذه

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
به دنبال قیام قهرمانانه مردم ایذه (استان خوزستان) و ناتوانی نیروهای سرکوبگر برای مقابله با مردم و فرار بسیاری از مزدوران از صحنه، رژیم آخوندی گله‌های پاسدار و بسیجی را از مناطق اطراف برای سرکوب مردم این شهر گسیل کرد و به‌طور عملی در این شهر یک حکومت نظامی اعلام نشده برقرار کرده است. پاسداران و مأموران سواره و پیاده به‌طور مستمر و به‌خصوص در طول شب در شهر گشت می‌دهند.

پاسداران و نیروهای اطلاعاتی شمار زیادی از جوانان شهر را دستگیر کردند. دستگیریها هم‌چنان ادامه دارد. شمار دستگیر ‌شدگان دست‌کم به ۱۰۰تن بالغ می‌شود. رژیم آخوندی به این وسیله مذبوحانه تلاش می‌کند با ایجاد رعب و وحشت در میان جوانان، از ادامه قیام جلوگیری کند. غافل از این‌که این جنایات تنها عزم مردم ایران برای سرنگونی این رژیم را جزمتر می‌کند.

مقاومت ایران با درود به شهیدان و زندانیان ایذه قهرمان، شورای امنیت، دبیرکل و دیگر ارگانهای ذیربط ملل‌متحد را به اقدام فوری برای محکوم کردن جنایات فاشیسم دینی حاکم بر ایران علیه تظاهرکنندگان و آزادی دستگیر ‌شدگان روزهای اخیر در سراسر ایران فرامی‌خواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۴دی ۱۳۹۶ (۴ژانویه ۲۰۱۸)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cbe241ac-78a0-43bb-a804-56dde0e1f10f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات