728 x 90

واکنشهای ترس‌آلود دیکتاتوری آخوندی در قبال قیام توفنده مردم ایران

صدایی که در هر قیامی بالاترین و اولین صداست
صدایی که در هر قیامی بالاترین و اولین صداست
پاسدار آسودی: مجاهدین نفر اول در میان آشوبگران
پاسدار آسودی، مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در سپاه پاسداران: زمانی که مریم رجوی رسماً پیام می‌دهد و همه را به میدان فرامی‌خواند این مسأله نشان می‌دهد که خودشان نفر اول در بین آشوب گران حضور دارند. (خبرگزاری دانشجو (رژیم) ۹۶/۱۰/۱۰ ۹
پاسدار سیدمسعود جزایری سخنگوی نیروهای مسلح تحت‌امر خامنه‌ای: حضور طیف‌های مختلف ضدانقلاب (و) (فرمانده مجاهدین) در پازل طرح فتنه آمریکا در‌ جمهوری اسلامی، حجم، سطح و اندازه مخالفان و معاندان نظام را به درستی پیش‌روی افکار عمومی قرار داده است. (آرمان ۹۶/۱۰/۱۲)

رسالت: یک برنامه‌ریزی دقیق و تقسیم کار منظم در حال شکل‌گیری است
روزنامه حکومتی رسالت: مروری بر اخبار حوادث و اغتشاشات اخیر در تهران و برخی شهرستانها نشان می‌دهد یک برنامه‌ریزی دقیق و تقسیم کار منظم برای برهم زدن دکور امنیت (نظام) در حال شکل‌گیری است.
نمونه‌برداری از دستگیر ‌شدگان هم نشان می‌دهد «اجرا» را «(مجاهدین) » قدیم و جدید بر عهده‌ دارند.
همه داد و فریادها معطوف به ادامه و استمرار تتمه شعارهای ساختارشکن فتنه 88 است. در فتنه 88، انتخابات بهانه ،نشانه‌گیری اصل نظام بود. در فتنه اخیر، گرانی و بیکاری بهانه، و هدف اصلی نظام است.

روزنامه سپاه پاسداران: تلگرام و شبکه مجاهدین قرارگاه آشوب با عناصر میدانی

روزنامه سپاه پاسداران: فضای سایبر، کانال‌های ارتباطی چون تلگرام، شبکه (مجاهدین) ابزار و وسایل ارتباطی قرارگاه آشوب با عناصر میدانی در ایران است. دعوت‌های اصلی برای تجمع و آشوب در شهرهای مختلف در محل‌ها و ساعت‌های معین، از طریق همین ابزارها انجام شده است. (روزنامه جوان ۹۶/۱۰/۱۲)

باند روحانی: هویت مجاهدین، تغییر رژیم ایران است
روزنامه حکومتی اعتماد: (مجاهدین) هویت‌شان در گروی تغییر رژیم ایران است. چه چیزی برای آنها بهتر از این است که تصویری که از ایران می‌بینند آتش و دود باشد.
جنس اعتراضات اخیر را باید بشناسیم. آنها را نمی‌توان در قالب تجربیات گذشته صورتبندی کرد.
هرگونه بی‌تدبیری و بی‌مسوولیتی هیزمی درون آتش انداختن است. (اعتماد ۹۶/۱۰/۱۲)

باند روحانی: حرفهای کلیشه‌ای روحانی جامعه را متقاعد نمی‌کند
روزنامه حکومتی جهان صنعت: وقتی رئیس‌جمهور (نظام) در چارچوب جملاتی حق اعتراضات مردمی را به‌رسمیت شناخته ولی کوچک‌ترین اشاره‌یی به ظرفیت‌های عملی موجود نظام نمی‌کند، چندان ساده نیست که افکار عمومی جامعه با چنین کلیشه‌هایی متقاعد شوند.
قبل از این‌که بیش از این دیر شود استراتژی شفاف و قانع‌کننده‌ای برای مسئولیت‌پذیری و دغدغه‌مندی‌اش برای مردم ارائه کند پیش از این‌که آب رفته را نتوان به جوی بازگرداند. (جهان صنعت ۹۶/۱۰/۱۲)

باند روحانی: «عبور» و «ناامیدی مطلق» از هر دوجناح
روزنامه حکومتی آرمان: متأسفانه آنچه که ما شاهد آن هستیم، این خواهد بود که این کنش‌ها به‌معنای عبور از توانمندی اصلا‌ح‌طلبان برای حل و هدایت مشکلات اجتماعی‌ و ناامیدی مطلق از اصول‌گرایی برای پیدا کردن راه‌حل اساسی و مناسب است.
فراموش نکنیم که هر چند برخی از تحرکات نظیر همین اتفاقات فارغ از وجود بینش است اما ممکن است به سوی کومونهای خیابانی میل کند. (آرمان ۹۶/۱۰/۱۲)

روزنامه حکومتی شرق: خسرانهای بزرگ و جبران‌ناپذیر به نظام
روزنامه حکومتی شرق: جریانی که در چند روز اخیر در کشور شاهدیم و اغلب استانها و شهرهای کشور را فراگرفته، و ممکن است خسرانهای بزرگ و جبران‌ناپذیری به (نظام) وارد کند. چون این اعتراضها از حالت مدنیت خارج شده و رنگ خشونت به خود گرفته است.
مشکلات تنها معیشت نیست. بخشی از مشکلات غیراقتصادی و مربوط به موضوعات دیگر است (شرق ۹۶/۱۰/۱۲)

(باند روحانی: فقدان راه‌حل مسالمت‌آمیز)
یک روزنامه باند روحانی: «حتی ورود احزاب اصلاح‌طلب به عرصه برای کنترل ناآرامی‌های اجتماعی و جلوگیری از توسعه تظاهرات در ابعاد خطرآفرین، فاقد نتیجه و بی‌سرانجام است... فقدان راه‌حل مسالمت‌آمیز، در نهایت و مانند خودروی بی‌ترمزی در سراشیب، برخورد منتهی به نابودی است. (جامعه فردا ۹۶/۱۰/۱۲)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6cb50272-dfb0-43bf-8e4a-fd21f0d4eea4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات