728 x 90

آخوند لاریجانی دستور «برخورد قاطع» با تظاهرکنندگان را صادر کرد

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران - کمیسیون ورزش
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران - کمیسیون ورزش
آخوند جنایتکار صادق لاریجانی رئیس قضاییه آخوندی در وحشت از قیام سراسری مردم ایران گفت: از دادستانهای سراسر کشور اکیداً می‌خواهم ورود پیدا کنند... برخورد هم باید قاطع باشه.. او در عین‌حال از نیروی انتظامی و ضابطان قضایی خواست با اغتشاشگران برخورد کنند (تلویزیون حکومتی شبکه خبر-۱۱دی ۹۶).
 
او که شکنجه‌گران و لباس‌شخصیها را مردم با بصیرت می‌خواند گفت: مردم با بصیرت و ولایت مدار همانند فتنه 88 جواب محکمی به آن خواهند داد.

منظور لاریجانی از جواب محکم مانند سال ۸۸ احاله قیام‌کنندگان به زندانهای اوین و گوهردشت و کهریزک و زندانها و خانه‌های امن وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران است که جوانان بازداشت شده در آنها تحت شکنجه و تجاوز قرار گرفته و یا سر به نیست شدند. بیچاره نمی‌داند که آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت و مردم ایران مصممند به این قیام تا پیروزی ادامه دهند.

تاکنون بیش از هزار تن از قیام‌کنندگان بازداشت و دست‌کم ۱۰تن به‌شهادت رسیده‌اند. بی‌تردید خامنه‌ای و روحانی و لاریجانی و دیگر سردمداران رژیم حساب این جنایات ضدبشری را پس خواهند داد.

مقاومت ایران شورای امنیت ملل متحد، اتحادیه اروپا و آمریکا و عموم مجامع بین‌المللی و ارگانهای حقوق‌بشری را به اقدامی مؤثر برای جلوگیری از سرکوب گسترده تظاهرکنندگان و آزادی سریع بازداشت‌شدگان فرامی‌خواند.

 
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۱دی ۱۳۹۶ (اول ژانویه ۲۰۱۸)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0e23479-d261-4360-89af-63a9c6c103f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات