728 x 90

بازداشت بیش از ۱۰۰۰تن از معترضان، عمدتاً از جوانان، در شهرهای مختلف

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
رژیم ضدبشری آخوندی در وحشت از سرنگونی و مستأصل از مقابله با قیام سراسری مردم، به دستگیریهای کور روی آورده و در چهار روز اول قیام دست‌کم ۱۰۰۰تن را بازداشت کرده است. آخوندهای جنایتکار بیهوده تلاش می‌کنند با دستگیری و کشتار از ادامه و تشدید قیامی که بنیان این رژیم را هدف گرفته است، جلوگیری کنند.

معاون امنیتی انتظامی فرمانداری تهران روز گذشته (۱۰دی) از دستگیری حدود ۲۰۰نفر تنها در تجمعات روز ۹دی، سومین روز قیام آنهم در محدوده میدان انقلاب و میدان مصدق خبر داد.

علی آزاده، استاندار استان مرکزی در روز ۱۰دی طی مصاحبه‌یی گفت که روز نهم دی در اراک «بیش از ۱۰۰نفر را که در تخریبها شرکت کردند دستگیر کردیم و فکر می‌کنیم که ظرف چند روز آینده با اطلاعاتی که به دست می‌آوردیم... تعداد بیشتری از مهاجمان شناسایی و دستگیر شوند».

خبرگزاری حکومتی مهر به‌نقل از دادستان رژیم در کاشان نوشت: «۵۰تا ۶۰نفر در تجمعات غیرقانونی کاشان دستگیر شدند با هر نوع تجمع غیرقانونی و یا افراد آشوبگر در کاشان برخورد قانونی و جدی انجام می‌شود. مأموران حافظ نظم با هرگونه تجمع فاقد مجوز برخورد قهری و قانونی خواهند کرد».

به گزارش خبرگزاری تسنیم متعلق به نیروی تروریستی قدس، علیرضا رادفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی از دستگیری ۱۰نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا سرهنگ عبدالله‌زاده پاشاکی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم، گفت: شب گذشته ۱۱نفر دستگیر شدند.

حبیب‌الله خجسته پور، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت در شهر نورآباد و درود و در مرکز استان «تعدادی از اغتشاشگران توسط نیروهای انتظامی دستگیر شده‌اند».

دستگیری بیش از ۱۰۰تن از معترضان در اولین روز قیام در مشهد و بازداشت بالغ بر ۷۰نفر از مردم جهرم در حمله به خانه هایشان در سحرگاه روز ۱۰دی از دیگر خبرهای منتشر شده در مورد بازداشتهای گسترده روزهای اخیر است.

دیکتاتوری آخوندی درصدد است که برخی از دستگیر ‌شدگان را وادار به شرکت در شوهای تلویزیونی کند. کاظم انبارلویی سردبیر روزنامه رسالت و از افراد باند خامنه‌ای روز گذشته در مقاله‌ای نوشت «مقامات قضایی و امنیتی... باید شماری از دستگیر ‌شدگان را به قاب سیما بیاورند و پایگاه اجتماعی و اقتصادی آنها را برای مردم فاش کنند».

مقاومت ایران به آمریکا، اتحادیه اروپا، شورای امنیت و مراجع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر فراخوان می‌دهد تا در مقابل سرکوب وحشیانه تظاهرکنندگان بی‌دفاع بی‌عملی پیشه نکنند. و با اقدامات مؤثرعملی با این روند کشتار و سرکوب مقابله کنند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۱دی ۱۳۹۶ (اول ژانویه ۲۰۱۸
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e026a63f-b4ea-4571-aa4b-f9386bda6906"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات