728 x 90

ایران: پایین کشیدن تصویر منحوس خامنه‌ای و واکنشهای هراس‌آلود مقامات رژیم

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
جوانان دلیر در میدان آزادی تصویر منحوس خامنه‌ای را پایین کشیدند. نیروهای سرکوبگر با پرتاب گاز اشک‌آور درصدد پراکنده ساختن مردم برآمدند. تظاهرکنندگان شعار می‌دهند بیشرف بیشرف.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رژیم، با ارسال توییتی خطاب به مؤسس شبکه مجازی تلگرام نوشت: «یک کانال تلگرامی در حال نفرت پراکنی است، مردم را تشویق می‌کند که از کوکتل مولوتوف استفاده کنند، مسلح شوند و جامعه را ناآرام کنند. حالا زمان آن است که چنین تشویقاتی توسط تلگرام متوقف شود».

سرتیپ پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، و سرکرده سابق سپاه پاسداران هراسان از قیام سراسری مردم ایران نوشت: «مشکل گرانی و چالش مؤسسات مالی و اعتباری جدی است... در هر اعتراضی ممکن است، از منافقین گرفته تا فتنه‌گران وارد شوند ولی مردم شعارهای آنها را تکرار نمی‌کنند، در مقابل هم دولتی‌ها و مجلسی‌ها، مشکلات را حل کنند، ناکارآمدی‌ها را با حرف نمی‌شود جبران کرد».

وی در یک عقب‌نشینی زبونانه نسبت به سیاست گران کردن اقلام پایه‌یی و مایحتاج عمومی گفت: «گران سازی سوخت و دیگر اقلام بدون بالا رفتن درآمد مردم کار درستی نیست، دولت و مجلس به اعتراضات مردم پاسخهای قانع‌کننده بدهند.»

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۹دی ۱۳۹۶ (۳۰دسامبر ۲۰۱۷)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6fdc1038-ae16-449a-9cda-2e65c060db68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات