728 x 90

درود به مردم دلاور ایران که علیه ایلغار خمینی قیام کرده‌اید‎

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران - کمیسیون ورزش
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران - کمیسیون ورزش
ایلغار خمینی دیگر جایی در ایران ندارد. مردم ایران مصمم هستند و با جان و مالشان در پی براندازی این جانیان هستند. آنها حاکمیت ملاها را هدف قرارداده‌اند و به‌زودی تمام دار و دسته‌های رژیم را از ایران فراری خواهند داد.

مردم در خیابانها فریاد برمی‌آورند که درآمدهای ما را خرج تروریسم نکنید. مردم ایران در شهرهای مختلف از کرمانشاه تا مشهد و به‌خصوص همشهریهای دلاور قوچانیم تنفر خود را از این حکومت ضدایرانی اعلام کردند.

من حرفی هم با نعلین لیس‌های رژیم دارم و آن توبه است. توبه زمانی مورد قبول است که شما قبل از این‌که به دست مردم اسیر شوید خود را از رژیم و دزدیها و کثافتکاریهای ملاها دور کنید و با اعتراف به گناهانتان از مردم تقاضای بخشش نمایید. با شناختی که از مردم ایران و به‌خصوص مقاومت ایران دارم درصورتی که صادقانه قبل از گیر افتادن به دست مقاومت و مردم ایران به رژیم پشت کنید، جنایات رژیم را افشا و به گناهانتان اعتراف کنید مورد بخشش قرار خواهید گرفت.

این حکومت دیگر جایی در منطقه و جهان و بین ایرانیان ندارد و به‌زودی همان‌طور که خانم مریم رجوی بارها تکرار کرده‌اند مردم و مقاومت ایران این رژیم را به‌زودی به زباله‌دان تاریخ خواهند ریخت.

مسلم اسکندر فیلابی
مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران
۹دی ۱۳۹۶ (۳۰دسامبر ۲۰۱۷)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e5e77e01-1313-4208-a104-e60f3c685d58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات