728 x 90

سناتور تد کروز: با مردم ایران که علیه حکومت ظالم ایستاده‌اند، اعلام همبستگی می‌کنم

سناتور جمهوریخواه تد کروز
سناتور جمهوریخواه تد کروز
سناتور جمهوریخواه تد کروز بامداد شنبه ۹دی در بیانیه‌یی که منتشر کرد، نوشت: من از مردم ایران، که شجاعانه به خیابانها می‌آیند تا علیه حکومت سرکوبگر و ظالم خود حرف زنند، با قدرت حمایت کرده و با آنها اعلام همبستگی می‌کنم.
وی افزود: این اعتراضها برای جهان آشکار می‌سازد که رژیم ایران ترجیح می‌دهد ترور را در خارج از مرزهایش – به‌ویژه به عوامل تروریست خود در سوریه، غزه، عراق، لبنان و یمن – صادر و آن را تأمین مالی کند، تا آن که نیازهای اولیه شهروندان خود را تأمین نماید.
سناتور تد کروز یادآور شد: مردم ایران خواهان آزادی و پایان حکومت رعب و وحشت آخوندها هستند. کاهش تحریم‌ها، بر اساس توافق هسته‌یی فاجعه‌بار اوباما، غیر از پر کردن جیب آخوند، که تنها اشتیاق‌شان بسط ایدئولوژی تنفر آنهاست و هر کاری می‌کنند تا آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و متحدان ما در اروپا و خاورمیانه را به کشتن بدهند، هیچ کار دیگری نکرده است.
سناتور کروز تأکید کرد: من دولت ترامپ را ترغیب می‌کنم تا هر آنچه را مقدور است برای حمایت از این معترضان شجاع انجام دهد، و از ملت‌های آزادیخواه در دیگر نقاط جهان هم می‌خواهم پشت مردم ایران باشند و از آنها به‌طور علنی حمایت کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77c69431-da02-4562-9fe5-263bfb3b2622"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات