728 x 90

زلزله به بزرگی ۳.۵درجه در مقیاس ریشتر سمنان را لرزاند

--
--
روز پنجشنبه ۷دیماه ۹۶ زلزلة به بزرگی ۳.۵ریشتر حوالی ساعت ۱۰ صبح استان سمنان را لرزاند.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۵استان سمنان - حوالی طرود را لرزاند. این زمین‌لرزه در عمق ۱۰کیلومتر رخ داده است.

تاکنون از خسارات احتمالی خبری در دست نیست.
بیشتر بخوانید:
هشدارهای کارشناسی درباره خطر عظیم زلزله احتمالی در تهران

هشدارهای کارشناسی درباره خطر عظیم زلزله احتمالی در تهران به‌خاطر سیاستهای تبهکارانه رژیم پلید آخوندی و فرسوده‌ بودن زیرساخت‌ها.

در حالی که نگرانی عمومی از زلزله به‌خصوص در تهران هیچ‌گونه پاسخی از سوی حکومت آخوندی پیدا نمی‌کند، بهرام عکاشه، کارشناس زلزله شناسی روز جمعه گفت: گسلهای تهران همیشه فعال است و در صورت وقوع زلزله، نجات در تهران غیرممکن است. هر کس باید جان خود را حفظ کند. هم ستاد مدیریت بحران مشکل دارد هم خیابانها و ساختمانها. تهران در حالت عادی قفل است.
رئیس مرکز تحقیقات در وزارت راه، مسکن و شهرسازی نیز اذعان کرد چنان‌چه گسلِ ایپک و اشتهارد بر اثر گسل ماهدشت در جنوب کرج فعال شده باشند، خطر جدی تهران و البرز را تهدید می‌کند.
وی افزود:‌ گسل ماهدشت در کنار گسل‌های ایپک و اشتهارد با بزرگی 7تا 8ریشتر واقع شده و احتمال زیادی وجود دارد که آنها را فعال کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4df01fe-9f54-4b64-b8a0-dc0cf9ccb1b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات