728 x 90

تجمعات اعتراضی در تهران، اردبیل، تبریز و خرم‌آباد

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان در تهران
تجمع اعتراضی غارت‌شدگان در تهران
صبح امروز یکشنبه 26آذر 96 اقشار مختلف میهنمان تجمعات اعتراضی در تهران، اردبیل، تبریز و خرم‌آباد برگزار کردند.

- صدها تن از غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین وابسته به سپاه پاسداران در مقابل دادستانی رژیم آخوندی در تهران با شعار مرگ بر روحانی تجمع اعتراضی برگزار کردند.
تجمع‌کنندگان علیه دزدیهای سردمداران رژیم شعار می‌دادند.

- در اردبیل غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین پارس آباد در اعتراض به غارت پولهایشان همزمان با تجمع غارت‌شدگان در تهران تجمع کردند.

- در تهران هم‌چنین جمعی از اهالی عرب رودبار از توابع شهرستان سیروان در استان ایلام در اعتراض به بی‌توجهی کارگزاران رژیم در سد سیمره و کارگزاران حکومتی در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند و خواستار تعیین تکلیف اراضی و واحدهای مسکونی خود شدند.

- دانشجویان بورسیه در تهران صبح امروز مقابل دفتر وزیر علوم کابینه آخوند تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها به بی‌اعتنایی کارگزاران رژیم نسبت به مشکلات تحصیلی اعتراض کردند.

- در تبریز کارگران راه‌آهن در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق خود اقدام به تجمع کردند. کارگران در پاسخ به فراخوان قبلی در اعتراض به پرداخت نشدن پایان‌کار 7ساله و 3ماه بی‌حقوقی دست به اعتصاب زدند.

- در خرم‌آباد نیز رانندگان تاکسی‌های مسافربری جایگاه میدان ۲۲بهمن خرم‌آباد در اعتراض به حضور مسافربری‌های شخصی در سطح شهر دست به اعتصاب زدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63bd7d44-239d-4b97-817e-14037bbcc291"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات