728 x 90

بحران آب در خوزستان

بحران بی آبی در کشور
بحران بی آبی در کشور
به دنبال گسترش گرد و خاک و بحران آب در خوزستان قاسم ساعدی عضو مجلس ارتجاع، آخوند روحانی و کابینه وی را مورد حمله قرار داد و تهدید به استیضاح وی کرد و گفت:
نمایندگان خوزستان به احترام 4میلیون و 700هزار انسانی که داره نفس می‌کشه در همین زیر بار گرد و خاکها ترک جلسه می‌کنیم که می‌خواهیم به دولت اعلام بکنیم مردم خوزستان رأی خودشان را پس گرفتند و این ظلمی که در حق مردم دارد صورت می‌گیرد نه در شأن خوزستان است نه در شأن خوزستانیها. آقای کلانتری با یک لابی پشت پرده سیاسی اینها بدون مطالعه آمدند آب خوزستان را مجوز داد که از نظر محیط‌زیست جایز است و مشکل ندارد. تا حالا محیط‌زیست کشور در تاریخش نبوده که مجوز انتقال آب بده چون تالابهای ما خشک هستند. رودخانه‌های ما خشک هستند. مردم هندیجان گریه می‌کنند معیشت مردم خوزستان را گرفتند ولی حالا علاوه بر این با این حداقل آب باز هم موافق نیستند و می‌خواهند خوزستان را به نابودی بکشند. ما هم به مردم داریم می‌گوییم که محیط‌زیست کشور و آقای جهانگیری و کلاً دولت پشت پرده دارند آب خوزستان را می‌برند ما وظیفه شرعی و قانونی خودمان می‌دانیم که با دولت همان‌طور که دیروز با رئیس‌جمهور در صحن مجلس برخورد کردیم امروز آمدیم تا به او اعلام کنیم به ‌نمایندگی از مردم ما ترک جلسه می‌کنیم جلسه را یعنی قبول نداریم. حضور کلانتری باید شرمش باشه باید خجالت بکشه از مردم خوزستان دیروز پشت پرده محرمانه نامه می‌ده و امروز آمده مردم را زیارت بکند آیا این واقعاً یک سیاست یهودی نیست. این سیاست نظام ماست. این برخلاف منویات مقام معظم رهبری است خارج از چارچوب نظام داره عمل می‌کنه ولی باید جوابش داده بشه ما انتظار داریم که مردم خوزستان همین فردا باید در خیابانها معترض این باشند و جلویش را باید بگیرند تا درس عبرتی برای این‌گونه افراد با این‌گونه تفکرها صورت بگیرد.. .. حتی اگر شده ما رئیس‌جمهور را با 70امضا به استیضاح خواهیم کشید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea64cc84-ce9a-46d5-89f0-20987156dfd2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات