728 x 90

روزنامه عکاظ:‌ مقاومت ایران گفت اظهارات نماینده آمریکا در مورد موشکهای رژیم ایران یکبار دیگر ضرورت سرنگونی رژیم آخوندی را روشن می‌سازد

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
روزنامه عکاظ عربستان مصاحبه‌یی با محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت درباره کنفرانس مطبوعاتی سفیر آمریکا در مورد نقش بی‌ثبات کننده رژیم ایران در منطقه، انجام داد.

این رونامه نوشت: «آقای محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران طی یک اظهارنظر ویژه مطبوعاتی تصریح کرد: مقاومت ایران از اوایل دهه ۱۹۹۰ مستمراً جزئیات برنامه موشکی رژیم آخوندی و ارسال موشک به شبه‌نظامیان در منطقه را افشا و تأکید کرده هدف مقدم رژیم از برنامه موشکی و اتمی، سلطه بر کشورهای عربی و اسلامی است. اما سیاست مماشات و بی‌توجهی به این حقایق باعث تشجیع آخوندها در تروریسم و جنگ‌افروزی و نقض قوانین بین‌المللی بود.

وی تأکید کرد: مقاومت ایران در ۸مارس ۲۰۱۷ در پارلمان انگلستان فاش ساخت که سپاه شرکتهای پوششی زیادی ایجاد کرده تا از طریق آنها مهمات به شبه‌نظامیان حوثی منتقل کند. نمایندگی شورا در آمریکا در ۲۰ژوئن ۲۰۱۷، محل و مشخصات ۴۲مرکز تولید و پرتاب موشکی سپاه، سازماندهی سازمان هوا-فضا شامل ۸گروه، از جمله گروه‌های صنایع همت و باکری و یا مهدی و... و هم‌چنین زیر مجموعه‌این گروهها مانند صنعت باقری را افشا کرد.

محدثین افزود: عملکردهای رژیم آخوندی در یمن لااقل قطعنامه‌های ۲۲۱۶ درباره یمن و ۲۲۳۱ درباره توافق اتمی را قویاً نقض می‌کند. کما این‌که جنگ‌افروزیها و اشغالگریهایش در منطقه شمار بیشتری از قطعنامه‌های شورای امنیت را به وخیم‌ترین شکل نقض می‌کند.

وی تأکید کرد: راه‌حل نهایی این بحران که تمامی منطقه را به آتش کشیده، سرنگونی فاشیسم دینی حاکم بر ایران یعنی کانون اصلی افراطی‌گری است. این خواست دائمی مردم ایران است که سیاست مماشات از بزرگترین موانع آن بوده است.

محدثین در خاتمه گفت: لازمه پایان بخشیدن و جبران این سیاست فاجعه‌بار حمایت از خواست مردم ایران برای سرنگونی رژیم و به‌رسمیت شناختن شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان جایگزین دموکراتیک آن است. این سیاست قاطع به‌طور مشخص باشد دربرگیرنده گامهای عملی زیر باشد:
- اخراج پاسداران و یا شبه‌نظامیان مزدور از عراق و سوریه و یمن و لبنان و افغانستان و جلوگیری از ارسال تسلیحات و نیروهای رژیم به این کشورها

- اعمال تحریمهای همه‌جانبه بر رژیم آخوندی و سپاه پاسداران به‌ویژه ممانعت از دسترسی به سیستم جهانی بانکی.

- ارجاع پرونده جنایات رژیم ولایت‌فقیه به‌ویژه قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۱۳۶۷ به دادگاه بین‌المللی جنایی و قرار دادن سردمداران رژیم و مسئولان جنایتها در برابر عدالت.

- اعمال قطعنامه‌های پیشین شورای امنیت درباره پروژه تسلیحات اتمی رژیم ملایان و ممنوعیت غنی‌سازی همراه با بازرسی بی‌قید و شرط از مراکز نظامی و غیرنظامی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/18fa8edb-2a8f-434b-9b8d-4ee210606cf2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات