728 x 90

واشینگتن پست:‌ دولت ترامپ سلاحهایی را به نمایش می‌گذارد تا افزایش نقش رژیم ایران در یمن را نشان دهد

نیکی هیلی
نیکی هیلی
واشیگتن پست نوشت:‌ دولت ترامپ روز پنجشنبه 23 آذر اعلام کرد از شواهدی که از دخالتهای نظامی عمیق رژیم ایران در جنگ داخلی یمن حکایت می‌کند استفاده خواهد کرد تا تضمینی شود برای یک اجماع جدید بین‌المللی برای اقدام شدیدتر علیه تهران که بخشی از طرح منزوی کردن دشمن اصلی آن در خاورمیانه است.

مقامات ایالات متحده از یک سری از بقایای حملات موشکی توسط شبه‌نظامیان یمنی علیه عربستان سعودی به‌عنوان فرصتی برای تشدید فشار جهانی بر رژیم ایران مورد استفاده قرار می‌دهند...

تصمیمی نادر برای نمایش عمومی از موادی که به وسیله تحلیلگران اطلاعات مورد بهره‌برداری قرار گرفته، دلالت بر این امر می‌کند که دولت ترامپ برای تقویت اقدام جدید بین‌المللی علیه رژیم ایران حتی زمانی که رئیس‌جمهور تهدید کرد که از توافق هسته‌یی 2015 که توسط رئیس‌جمهور پیشین و دیگر قدرتهای جهانی بود مورد مذاکره در آمد، عزم جزم کرده است... .

جارت بلانک، عضو ارشد در مؤسسه کارنگی برای صلح بین‌المللی که به‌عنوان یک مقام ارشد در رابطه با معاهده رژیم ایران در دولت اوباما خدمت کرده است، گفت که کشورهای اروپایی "ترس آسیب پذیری آمریکا از رژیم ایران " را حس نمی‌کنند، اما نگران حمایتهای نظامی این رژیم از گروههایی مانند حوثی در یمن هستند.

وی افزود: "سوال این است که اروپایی‌ها به چه چیزی نیاز دارند که مطمئن شوند که ایالات متحده به این سمت نمی‌رود که توافق هسته‌یی را از بین ببرد تا کاری در مورد موشکهای بالستیک انجام دهد؟ ".
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fddd5c78-b6f5-4d8b-af89-8b8c2362d935"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات