728 x 90

مشاور امنیت ملی آمریکا: باید روابط سپاه پاسداران را زیر نظر گرفت

ژنرال مک مستر مشاور امنیت ملی آمریکا
ژنرال مک مستر مشاور امنیت ملی آمریکا
مک مستر مشاور امنیت ملی آمریکا گفت:‌ باید روابط سپاه پاسداران را زیر نظر گرفت و شرکتهای که با رژیم تروریستی ایران رابطه دارند را مشخص کرد. این شرکتها تنها برای خاورمیانه خطرناک نیستند بلکه برای جهان خطرناک هستند.
وی افزود:‌ آنچه که رژیم ایران در جهان عرب انجام می‌دهد، از نقاط ضعف آنها سوء‌استفاده می‌کند تا این‌که از شبه‌نظامیانش را در لبنان و سوریه و یمن به‌کار بگیرد. رژیم ایران از این شبه‌نظامیان استفاده می‌کند و در مناطق دیگر از جمله آسیا و آفریقا شبه‌نظامیان تروریستی دیگری ایجاد می‌کند تا این‌که بتواند کنترلش را اعمال کند و از دولتهای این کشورها باجگیری کند. لذا کسی نمی‌تواند به رژیم ایران اعتماد کند. خطرناک‌ترین کاری که رژیم ایران انجام می‌دهد این است که از توافق اتمی برای ارتقاء برنامه خطرناک دیگری مثل برنامه موشکی بالستیکیش سوء‌استفاده می‌کند و این برنامه برای خاورمیانه و جهان خطرناک است لذا باید برنامه بی‌ثبات کننده رژیم ایران را متوقف کرد و نگذاشت که توان اتمیش را بالا ببرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eff8e399-5ef3-465e-b525-542f68ae3bbe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات