728 x 90

فرانسه برای دفاع از رعایت حقوق‌بشر در همه جای جهان تلاش می‌کند

وزارت امور خارجه فرانسه
وزارت امور خارجه فرانسه
وزارت‌خارجه فرانسه روز شنبه طی بیانیه به‌مناسبت 20آذر (10سپتامبر) روز بین‌المللی حقوق‌بشر اعلام کرد فرانسه برای دفاع از رعایت حقوق‌بشر در همه جای جهان و عملی شدن آن تلاش می‌کند.
در این بیانیه آمده است: به‌مناسبت 70 مین سالگرد تصویب اعلامیهٴ جهانی حقوق‌بشر، فرانسه تعهد قاطع و ثابت خود برای احترام به حقوق اساسی بشر در همه جای جهان را یادآوری می‌کند.

اعلامیهٴ جهانی حقوق‌بشر یادآوری می‌کند که این حقوق متعلق به همهٴ انسانها ”بدون هیچ تبعیضی درباره نژاد آنها، رنگ پوست، جنسیت، زبان، مذهب، افکار سیاسی یا هر افکار دیگری، نشأت گرفته از ملیت یا موقعیت اجتماعی، ثروت، محل تولد آنها یا هر شرایط دیگری“ می‌باشد.

فرانسه برای دفاع از رعایت حقوق‌بشر در همه جای جهان و عملی شدن آن تلاش می‌کند. این موضوع یکی از اولویتهای سیاست خارجی ما است. فرانسه متعهد به لغو حکم اعدام در سراسر جهان، مبارزه با معافیت از مجازات، مبارزه علیه شکنجه، بازداشتهای خودسرانه و ناپدید شدن اجباری، مبارزه بر علیه هر نوع تبعیض و خشونت بر علیه زنان، حفاظت از حقوق کودکان و مبارزه با تبعیض بر اساس جنسیت است. به همین مناسبت، وزیر امور خارجه فرانسه و شهرداری پاریس به کمیسر عالی حقوق‌بشر سازمان ملل ملحق می‌شوند تا به‌طور رسمی 70 مین سالگرد این بیانیه جهانی را گرامی بدارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/437de38f-0793-4d39-ac30-f505129d19ef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات