728 x 90

اعتراف مشرق: نابسامانی در توزیع کانکس!

نابسامانی در توزیع کانکس
نابسامانی در توزیع کانکس
مشرق روز شنبه با عنوان: نابسامانی در توزیع کانکس: به عدم توزیع کانکسها در میان زلزله‌زدگان اعتراف کرد و نوشت:‌تعداد زیادی از کانکس‌های اهدایی مردم به زلزله‌زدگان هنوز میان آنها توزیع نشده است... هنوز تعداد بسیاری از خانواده‌ها در چادرهایی زندگی می‌کنند که هیچ‌گونه عایقی در برابر نفوذ باران ندارد. در مناطق گوناگون زلزله‌زده استان کرمانشاه از جمله شهر سرپل ‌ذهاب، کانکس‌های اهدایی از سوی گروه‌های مردمی و ورزشکاران موجود است اما مدیران با دلایل گوناگون از واگذاری آن به مردم بی‌پناه زلزله‌زده خودداری می‌کنند.

در همین رابطه نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ارتجاع گفت: در حال حاضر بالغ‌ بر 2هزار کانکس در یکی از شهرک‌های اطراف سرپل ‌ذهاب دپو شده است، در حالی که بسیاری از زلزله‌زدگان نیازمند اسکان موقت هستند.

فرهاد تجری گفت: متأسفانه روند اسکان موقت زلزله‌زدگان برخلاف وعده مدیران در روزهای نخست وقوع زلزله به کندی و با تأخیر انجام می‌شود و این موضوع ابراز نارضایتی زلزله‌زدگان را به‌دنبال داشته است.

وی افزود: با وجود این‌که تعداد زیادی کانکس برای اسکان موقت زلزله‌زدگان از سوی مردم و گروه‌های مردمی اهدا شده، مدیران مربوط این کانکس‌ها را در یکی از شهرک‌های اطراف شهر سرپل ‌ذهاب دپو کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c9596eee-1b68-416f-b6a1-01165c434cc7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات