728 x 90

زندانی سیاسی محمدصابر ملک رئیسی دهمین روز اعتصاب‌غذا و داروی خود را پشت سر گذاشت

فشار به زندانی سیاسی صابر ملک رئیسی در زندان اردبیل
فشار به زندانی سیاسی صابر ملک رئیسی در زندان اردبیل
زندانی سیاسی محمدصابر ملک رئیسی روز جمعه 17آذر دهمین روز اعتصاب‌غذا و داروی خود را در قرنطینه زندان اردبیل پشت سر گذاشت

این زندانی بلوچ هم‌چنان با بدن و چشم و صورت زخمی در بند ۸ (قرنطینه) این زندان محبوس است.

دژخیمان زندان اردبیل روز پنجشنبه ۱۶آذر؛ از او خواستند که اعتصاب‌غذای خود را بشکند و خارج کردن او از قرنطینه را مشروط به شکستن اعتصاب‌غذا کردند. اما این زندانی سیاسی اعلام کرد که از رئیس جنایتکار حفاظت زندان پرویز صورآذر؛ صادقزاده و فرهاد نوروزی گرداننده داخلی زندان شکایت دارد و در اعتراض به این رفتار وحشیانه و تا رسیدن به نتیجه، اعتصاب‌غذای خود را نخواهد شکست.

گفتنی است که خانواده‌های زندانیان سیاسی تبعیدی اردبیل همراه با خانواده صابر ملک رئیسی در روزهای گذشته با تجمع و تحصن در مقابل ستاد خبری اطلاعات و استانداری رژیم در زاهدان به‌شدت به ضرب ‌و شتم و تهدید جانی وی اعتراض کرده و از دژخیمان زندان شکایت کردند.

محمدصابر ملک رئیسی زندانی سیاسی بلوچ که در ۱۷سالگی دستگیر و به ۱۵سال زندان محکوم شده است؛ روز ۸آذر ماه به بهانه واهی به‌شدت توسط دژخیمان زندان اردبیل و عوامل زندان شکنجه شده و با کوبیدن جسم سخت بر سر و صورتش با تهدید مرگ روبه‌رو بود. وی از آن تاریخ دست به اعتصاب‌غذا و دارو زده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8051ebf1-c587-4237-983f-4246d1fc4ff5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات