728 x 90

ادامه بحران رژیم بر سر فساد در دستگاه قضایی و واکنشهای اعضای دولت احمدی‌نژاد پس از حمله آخوند لاریجانی

بحران رژیم بر سر فساد در دستگاه قضایی
بحران رژیم بر سر فساد در دستگاه قضایی
به دنبال سخنرانیها و مصاحبه‌های احمدی‌نژاد و اعضای دولت سابق وی علیه فساد در دستگاه قضایی رژیم، آخوند صادق لاریجانی، به ناچار شخصاً صحنه آمد و حرفهای احمدی‌نژاد را خیانت و خنجر زدن از پشت به نظام توصیف کرد. ساعتهایی بعد جوانفکر، از نزدیکان احمدی‌نژاد در نامه‌یی به آخوند صادق لاریجانی حرفهای او را غیرقابل باور خواند و خواستار اصلاح دستگاه قضایی رژیم شد.

گزارشی درباره بالا گرفتن بحران رژیم بر سر فساد در دستگاه قضایی:
دور جدید کشمکشها میان احمدی‌نژاد و دستگاه قضایی رژیم از زمانی آغاز شده که سه تن از اعضای دولت سابق او در شاه‌عبدالعظیم دست به تحصن زدند.

احمدی‌نژاد:
داستان رو هم شما میدونید، داستان امروز و دیروز نیست. والله بخدا به پیر به پیغمبر ما با این خانواده لاریجانی مخالفیم. آقا مخالف بودن مگر جرمه. کی گفته جرمه. ما مخالفیم، قبول نداریم مملکت بیفته دست اینها. ظلم بکنند

احمدی‌نژاد سپس در مصاحبه مفصلی تخلفات و فساد دستگاه قضایی رژیم به ریاست آخوند صادق لاریجانی را مورد حمله قرار داد:
یکی از تخلفات بزرگ قوه قضاییه است. این است که اومده زندانها را در اختیار نهادهای امنیتی قرار داده. یعنی توی زندان اوین می‌بینی که این تکه مال اطلاعات سپاه هست. این تکه مال اطلاعاته. این تکه مال حفاظت اطلاعات خود قوه قضاییه است. یک تکه هم دست سازمان زندانهاست. خود این یک معنای حقوقی داره. یک معنای تخلف بزرگ داره.

آخوند صادق لاریجانی در نخستین واکنش به اظهارات احمدی‌نژاد و اطرافیان او، ابتدا تحصن آنها در حرم شاه‌عبدالعظیم را با لباس شخصیها و چماقداران حزب‌اللهی موردحمله قرار داد.

لاریجانی در قدم بعد مهره‌های دستگاه قضایی رژیم از جمله آخوند جعفر منتظری، جعفری دولت‌آبادی و آخوند محسنی اژه‌ای را برای پاسخگویی به احمدی‌نژاد، وارد میدان کرد، ولی سرانجام ناگزیر شد که روز یکشنبه خودش وارد صحنه شود. آخوند لاریجانی در واکنشی غیظ آلود گفت: در درون کشور کسانی علیه قوه قضاییه دروغهایی می‌گویند و این دستگاه را تخریب می‌کنند. (احمدی‌نژاد) چند دقیقه صحبت کرده و 50حرف خلاف واقع علیه قوه قضاییه گفته. توجه نمی‌کند که این، خیانت به جمهوری اسلامی است. (او) این طور از پشت به نظام خنجر می‌زند.

در پاسخ به آخوند صادق لاریجانی، علی اکبر جوانفکر، از اعضای دولت سابق احمدی‌نژاد در نامه‌یی به آخوند لاریجانی نوشت: (شما) در اظهاراتی احمدی‌نژاد را به‌صورت تلویحی به ریختن آب به آسیاب دشمن و مطرح کردن دروغهای عجیب و غریب، خیانت به نظام و خنجر زدن از پشت به نظام و سیاه‌نمایی علیه قوه قضاییه متهم کرده‌اید که بازتاب‌دهنده عصبانیت شما شده است... به راستی چه کسی این اتهام ناصواب امنیتی را از جنابعالی خواهد پذیرفت؟!... انتظار دارم تا فرصت باقیست رویه دستگاه قضایی را اصلاح کنید.

هفته گذشته رحیم مشایی از اعضای دولت احمدی‌نژاد نیز در یک نوار ویدئویی در پاسخ به تهدیدهای دستگاه قضایی رژیم و آخوند لاریجانی گفت:
ما خطر احساس می‌کنیم دشمن از هر جبهه ما رو محاصره کرده شما به فکر حکومت خودتون هستید نمی‌خواهید چشمهاتون رو باز کنید؟ نمی‌خواهید معیشت مردم رو ببینید؟ نمی‌خواهید سؤالات مردم رو بشنوید؟ نمی‌دونید بین‌الملل منطقه‌یی داخلی وضع چطوره؟ ما دلمون میسوزه یعنی خفه خون بگیریم؟ یعنی به ما میگند شما برید گمشید لطفاً خودتون هم گم‌شید... بابا ما گم شویم هم ما بریم بمیریم هم شما بیشتر ضرر می‌کنید خطر بزرگتر شما رو تهدید می‌کنه اگر بیرون بخواهند بترسند از شما که نمی‌ترسند از زبانهای سرخ می‌ترسند هر چند که سر سبز را بدهد بر باد ما آماده‌ایم...

در همین حال، تحرکات اقدامات مقابله‌جویانه احمدی‌نژاد ادامه دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7fc2d379-a7f2-4705-aeef-512de6235307"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات