728 x 90

خودداری دانشجویان معترض از مذاکره با نمایندگان وزارت نفت رژیم در تهران

تجمع اعتراضی جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در مقابل ساختمان مرکزی وزارت نفت رژیم در تهران
تجمع اعتراضی جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در مقابل ساختمان مرکزی وزارت نفت رژیم در تهران
کارگزاران رژیم در وزارت نفت امروز یکشنبه 12آذر 96 در یک عقب‌نشینی در مقابل دانشجویان معترض دانشگاه نفت خواهان مذاکره با نمایندگان آنان شدند که با پاسخ منفی دانشجویان مواجه شدند.

بر اساس همین گزارش، به‌دنبال تجمع اعتراضی جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در مقابل ساختمان مرکزی وزارت نفت رژیم در تهران، کارگزاران رژیم خواهان معرفی نمایندگانی از طرف دانشجویان تجمع کننده شدند تا پیرامون درخواستهای آنان گفتگو کنند اما دانشجویان تجمع کننده با رد درخواست کارگزاران رژیم به تجمع اعتراضی خود ادامه دادند.

خاطر نشان می‌شود که فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت که صبح روز شنبه در مقابل دفتر آخوند روحانی تجمع کرده بودند، شب گذشته تحصن‌شان را به مقابل وزارت نفت کشاندند و همان جا در سرمای شدید تهران چادر زدند. دانشجویان اعلام کردند تا رسیدن به خواسته‌های‌شان که اصلی‌ترین آن تعیین تکلیف وضعیت استخدامی آنها در وزارت نفت و پذیرش آنها در وزارت نفت بدون برگزاری آزمون استخدامی است به تحصن‌شان ادامه خواهند داد.
علاوه بر این دانشجویان دانشکده صنعت نفت آبادان در اعتراض به عدم استخدام توسط وزارت نفت، به مدت ۱۶روز است که از حضور در کلاسهای درس خودداری کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d438bf30-35e4-49dd-aa58-50ae932753e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات