728 x 90

تهدید به‌قتل زندانی سیاسی صابر ملک رئیسی در زندان اردبیل

فشار به زندانی سیاسی صابر ملک رئیسی در زندان اردبیل
فشار به زندانی سیاسی صابر ملک رئیسی در زندان اردبیل
بنا‌ به گزارشهای دریافتی زندانی سیاسی صابر ملک رئیسی در قرنطینه زندان اردبیل با توطئه قتل روبه‌روست.

یکی از عوامل اجیرشده رژیم به صابر ملک رئیسی در بند ۸ این زندان (قرنطینه) حمله می‌کند و از پشت سر جسم سختی بر سر و صورت او می‌کوبد و او را مجروح و بیهوش می‌کند. این زندانی سیاسی پس از به هوش آمدن اعلام می‌کند هیچ شکایتی از زندانی عادی ضارب ندارد بلکه عامل این درگیری و مجروح کردنش مأموران هستند که این زندانی را تحریک کرده‌اند.
گفتنی است که صابر ملک رئیسی پس از انتقال به قرنطینه اقدام به اعتصاب‌غذا کرده و امروز جمعه، سومین روز اعتصاب‌غذای خود را می‌گذراند.

بند قرنطینه زندان محل زندانیان معتاد به متادون و بعضاً بیماران روانی است. خشونت در این بند رواج دارد. بر اساس گفته خانواده‌های زندانیان و منابع مطلع؛ دژخیمان زندان و به‌طور خاص پرویز صورآذر مسئول جنایتکار حفاظت زندان با تبانی چند نفر از زندانیان عادی قصد قتل این زندانی سیاسی را در زندان دارند.

لازم به یادآوری است چند روز پیش این زندانی سیاسی در صحبت با خانواده خود متوجه شده بود که پدر ۸۰ساله‌اش دیگر قدرت بینایی ندارد و نمی‌تواند او را ببیند. پدر صابر به‌دلیل فرتوت بودن فقط یکبار حدود ۵سال پیش در زندان وزارت اطلاعات زاهدان توانسته بود با او ملاقات کند و اکنون پس از ۸سال علاوه بر این‌که قدرت مسافرت برای ملاقات را ندارد بلکه چشمانش نیز قوتی برای دیدن فرزندش را ندارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c10e61c9-7d1a-47cf-824f-e762e0959742"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات