728 x 90

کارشناس ارشد مؤسسه هادسون: گام بعدی در رابطه با کره شمالی تحریم بانکهای چینی است

ربکا هاینریکس کارشناس ارشد از مؤسسه ‌هادسون
ربکا هاینریکس کارشناس ارشد از مؤسسه ‌هادسون
ربکا هاینریکس کارشناس ارشد از مؤسسه ‌هادسون در مورد اقدام بعدی دونالد ترامپ علیه کره شمالی به فاکس‌ نیوز گفت: وی مسیر را تعیین کرده و ما این کارزار فشار را ایجاد کرده‌ایم و دولت ترامپ موفقیتهایی در افزایش فشار و ایزوله کردن رژیم کره شمالی داشته است.

وی افزود:‌ زمانی که او وارد کاخ سفید شد همه گفتند که کره شمالی را نمی‌شود بیشتر از این تحریم کرد ولی او با موفقیت 20کشور را مجبور کرد که تجارت خود را با کره شمالی قطع کنند و کره شمالی به واقع این تحریم را احساس می‌کند.

ربکا هاینریکس گفت:‌ «ترامپ به واقع نیاز دارد که تمرکز خود را بیشتر متوجه چین کند و نیکی هیلی سخنان تندی نسبت به چین ایراد کرد و گفت چین اکنون باید بطور کامل نفت کره شمالی را قطع کند تا کیم را مجبور سازد این آزمایشات را قطع کند و نهایتاً به پای میز مذاکره بازگردد و در مورد عقب‌کشیدن از برنامه اتمی و موشکی خود گفتگو کند. این موضوع به چین بستگی دارد... اگر که دولت ترامپ قرار باشد کار بعدی را انجام دهد آن تحریم بانکهای چینی است زیرا ما قرار است، همه چیز را قبل از این‌که از نیروی نظامی استفاده کنیم را بکارگیریم که فکر می‌کنم این گزینه معتبری برای دولت آمریکاست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e391dd4-a3f3-46fc-a2da-3f77eb2011ad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات