728 x 90

صدور احکام سنگین زندان برای سه تن از زندانیان سیاسی بند ده زندان گوهردشت کرج

زندانیان سیاسی محمد امیرخیزی، مجید اسدی و پیام شکیبا
زندانیان سیاسی محمد امیرخیزی، مجید اسدی و پیام شکیبا
بنا‌ به گزارشهای رسیده سرانجام پس از ماهها بلاتکلیفی حکم محکومیت سه تن از زندانیان سیاسی بند ده زندان گوهردشت به وکلای آنها ابلاغ شد.

بنابراین گزارش زندانیان سیاسی محمد امیرخیزی و پیام شکیبا هر کدام به ۱۱سال زندان بابت سه اتهام انتسابی محکوم شدند. محمد امیرخیزی علاوه بر ۱۱سال زندان به دو سال اقامت اجباری (تبعید) در نیک شهر در استان سیستان و بلوچستان محکوم شد. در خبر دیگری فعال دانشجویی و زندانی سیاسی مجید اسدی به ۶سال زندان محکوم شد. علاوه بر این وی به دو سال اقامت اجباری (تبعید) در برازجان بوشهر حکم داده شد.

بنابراین گزارش فرایند دادگاه برگزار شده بسیار ناعادلانه بوده به‌طوری که نماینده وزارت اطلاعات آخوندی در کنار دست قاضی نشسته و گویی که او حکم را دیکته می‌کرد.

لازم به ذکر است که محمد امیرخیزی؛ مجید اسدی و پیام شکیبا در اسفند ماه سال ۹۵دستگیر شده و تاکنون بلاتکلیف در زندان محبوس بودند. این در حالی است که از چندین ماه پیش بند ۱۲محل اقامت این زندانیان مورد حمله و هجوم گارد حفاظت زندان قرار گرفت و تمام وسایل و اموال زندانیان تخریب و یا غارت شد و تمامی این زندانیان به بند مافوق امنیتی ده منتقل شدند که تمام وقت با دوربینهای مداربسته متعدد زیر نظر است و رئیس زندان آنان را از همه امکانات ارتباطی محروم کرده است. این زندانیان سیاسی در یک محاصره خبری و تحریم امکانات حداقلی قرار دارند. آنان را از دسترسی به تلویزیون و روزنامه محروم کرده‌اند و اموال به غارت رفته‌شان را تنها در صورتی حاضرند به آنان پس بدهند که زندانیان تقاضای انتقال به بندی غیر از بند زندانیان سیاسی بکنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92290add-3baf-4a13-87af-94669988ce78"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات