728 x 90

آخوند روحانی: نباید فکر کنیم در یک شرایط بحرانی قرار گرفتیم

آخوند حسن روحانی
آخوند حسن روحانی
آخوند روحانی سه‌شنبه شب هفتم آذرماه در گفتگوی تلویزیونی درباره عملکرد ۱۰۰روزه دولتش به شرایط پس از برجام و موقعیت رژیم در منطقه اشاره کرد و گفت: نباید از نظر سیاسی عصبانی بشویم و نباید فکر کنیم در یک شرایط بحرانی قرار گرفتیم. البته باید حواسمان جمع باشد و خودمان را آماده کنیم... به‌خاطر شرایطی که در منطقه و جهان داریم باید اختلافاتمان را کم کنیم، باید اختلافاتمان را کنار بگذاریم.

آخوند روحانی برای توجیه شکست برجام گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند که مشکل بانکها فقط برجام است. لازم است خیلی قوانین را تصویب کنیم تا این مشکل حل شود. ما اخیراً دو لایحه برای مبارزه با پولشویی به مجلس دادیم. مشکل سپرده‌گذاران داشتیم 3میلیون و 400هزار خانوار درگیر این مسأله بودند. پولهایشان در موسساتی بود که دچار مشکل شده بودند.

آخوند روحانی وقیحانه مدعی شد:‌ خوشبختانه 98درصد سپرده‌گذاران مشکلاتشان در ماهها و هفته‌های اخیر یا حل شده یا دارد حل می‌شود. البته آن 2درصد که بالای 200میلیون یا بالای 100میلیون است مسائلشان فرق می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bbc1893c-a2c2-4016-9b73-e791e40b3d53"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات