728 x 90

سردمداران رژیم: ادامه دیکتاتوری دینی به جنگ‌افروزی و صدور تروریسم وابسته است

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
سران رژیم آخوندی در محاصره بحرانهای بین‌المللی و داخلی و ناتوان از مقابله با امواج فزاینده نفرت و انزجار عمومی از این رژیم قرون‌وسطایی ضمن اعتراف به نقش رژیم در صدور تروریسم و جنگ‌افروزی تصریح می‌کنند که ادامه حاکمیتشان در گرو صدور تروریسم و جنگ‌افروزی و بنیادگرایی در منطقه است.

خامنه‌ای، ولی‌فقیه نظام آخوندی در دیدار با شماری از جیره خواران خارجی رژیم گفت:‌ به صراحت اعلام می‌کنیم (ما) در هر جایی که نیاز به حضور باشد، کمک خواهیم کرد و در بیان این موضوع ملاحظه هیچ‌کس را نمی‌کنیم (سایت خامنه‌ای-۲آذر ۹۶).

جعفری سرکرده سپاه پاسداران که بیشترین جنایتها را در حق ملتهای منطقه مرتکب شده است در روز ۲ آذر دجالانه گفت: «هر جا ملتهای اسلامی تحت ظلم باشند از آنها حمایت می‌کنیم». وی با اذعان به نقش جنایتکارانه پاسداران در یمن گفت: «حکومت در دست انصارالله است و کمکهای ما نیز در حد کمکهای مستشاری است». مستشاری همان اصطلاح مضحکی است که رژیم آخوندی برای لشکرکشی به عراق و سوریه و به خاک و خون کشیدن صدها هزار نفر و ویرانی این کشورها از آن استفاده می‌کند. این پاسدار جنایتکار ضمن ابراز خشم و سرخوردگی از اظهارات کشورهای اروپایی که بر لزوم گفتگو در مورد برنامه‌های موشکی رژیم که ناقض قطعنامه ۲۲۳۱شورای امنیت ملل‌متحد است، تأکید می‌کنند، گفت رژیم «به هیچ‌وجه اجازه چنین کاری را نخواهد داد و آنها (غربی ها) هم به‌زودی متوجه بی‌نتیجه بودن تلاش خود می‌شوند».

سرکرده سپاه پاسداران از طرح خبیثانه چپاول مردم سوریه با همدستی با دولت روحانی پرده برداشت و گفت: «جلساتی هم با دولت داشتیم و مشخص شد که سپاه بهتر از بقیه می‌تواند در این عرصه (بازسازی سوریه) نقش ایفا کند که البته به خواست دولت سوریه هم بستگی دارد اما صحبتها در این زمینه شده و در حال اجرای مقدمات و آمادگیهای اولیه هستیم».

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت رژیم، نیز در روز اول آذر در مصاحبه با تلویزیون حکومتی گفت: «علت این‌که امروز سیطره داریم بر این وضعیت (اوضاع داخل کشور) ناشی از داشتن یک راهبرد مشخص مبارزه در بیرون مرزهاست».

در همان روز صادق خرازی، سفیر سابق رژیم آخوندی در سازمان ملل و در فرانسه و یکی از اقوام نزدیک خامنه‌ای» در مصاحبه با تلویزیون حکومتی گفت: «ما در مدیترانه توانستیم ظرفیت امنیت خودمان را بالا ببریم، در باب‌المندب توانستیم ظرفیت امنیت خودمان را بالا ببریم، اگر غیر از این عمل می‌کردیم مطمئن باشید ما در ظرفیت امنیتی داخل کشور دچار مشکل و دچار بحرانهای جدی بودیم. وی با اعتراف به این‌که صدور تروریسم و بنیادگرایی بخشی از قانون اساسی رژیم است گفت: «نیروی قدس هر جایی که بر اساس قانون اساسی ما صدای یک مسلمانی بلند می‌شود در کنارش قرار می‌گیرد و دفاع می‌کنه ازش».

در همین حال مهدی محمدی از عوامل باند خامنه‌ای در تلویزیون حکومتی «افق» استراتژی رژیم برای مقابله با بحرانهای داخلی و بین‌المللی را توسل به «تعادل وحشت» توصیف کرد و گفت:‌ «اصلاً ماهیت موضوع دیپلوماتیک نیست ما با یک صحنه کاملاً امنیتی مواجهیم اصطلاحاً گفته می‌شود که این صحنه‌یی است که معاملات، «معاملات وحشت» است. طرف مقابل به میزانی به شما امتیاز خواهد داد که از شما بترسد و اگر هم امتیازی بدهد فقط امتیاز ترسش را می‌دهد امتیاز چیز دیگه‌یی را نمی‌دهد».

 
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۴آذر ۱۳۹۶ (۲۵نوامبر ۲۰۱۷)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d23ede7-afcf-4a8f-b2a5-c6deb12004fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات