728 x 90

جریان مستقبل با بازپس‌گیری استعفای حریری موافقت کرد

سعد حریری نخست وزیر لبنان
سعد حریری نخست وزیر لبنان
جریان المستقبل لبنان طی بیانیه‌یی اعلام کرد که تصمیم سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان که به‌درخواست رئیس‌جمهوری این کشور استعفای خود را پس گرفته، موافق است. در این بیانیه که روز پنجشنبه منتشر شده آمده است: «این جریان از پاسخ مثبت حریری به‌درخواست رئیس‌جمهوری برای به عقب انداختن استعفا حمایت می‌کند و آن را گامی هوشمندانه برای مشورت‌های بیشتر درباره دلایل و پس‌زمینه‌های این استعفا و بازیابی ارزش مفهوم بی‌طرفی در جنگ‌ها و درگیریهای پیرامون و امتناع از هر آنچه روابط لبنان با برادران عرب و هم‌چنین ممانعت از مداخله هر گروهی لبنانی یا منطقه‌یی در امور داخلی کشورهای عربی می‌داند.

سعد حریری روز چهارشنبه اول آبان، پس از دیدار با میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان در قصر بعبدا، اعلام کرد در پاسخ به‌درخواست رئیس‌جمهوری لبنان، استعفای خود از مقام نخست‌وزیری را پس گرفته است.

نخست وزیر لبنان، روز چهارم نوامبر هنگامی که در کشور عربستان بود از مقام نخست‌وزیری لبنان استعفا داد. وی گفت که استعفای خود را در اعتراض به سیاست حزب‌الله و دخالت بیش از حد رژیم ایران در امور داخلی لبنان داده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bdac3879-5055-4580-8713-b8d73eb9a693"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات