728 x 90

عکاظ عربستان: ضرورت زدن سر مار (رژیم ایران) و شبه‌نظامیان بنیادگرا برای ریشه‌کنی تروریسم در منطقه

سرکردگان سپاه پاسداران
سرکردگان سپاه پاسداران
روزنامه عکاظ عربستان 2 آذر 96 در رابطه با تروریسم رژیم ایران و شبه‌نظامیان وابسته به این رژیم در کشورهای یمن و عراق و لبنان نوشت: در هیچ حالتی نمی‌توان رابطه هر عمل تروریستی در منطقه را با فرمانده سپاه قدس سپاه پاسدران (رژیم ایران) قاسم سلیمانی که با تعلیمات رهبر عالی تروریسم علی خامنه‌ای سازنده و مهندس تروریسم در منطقه محسوب می‌شود نادیده گرفت.

عکاظ در رابطه با نقش پاسدار سلیمانی در رشد و حمایت از تروریسم در منطقه نوشت: سلیمانی محرک تروریسم روی زمین به حمایت از شبه‌نظامیان فرقه‌گرا در منطقه اقرار کرد.

پاسدار سلیمانی در نامه‌یی به ولی‌فقیه ارتجاع ریشه‌کنی داعش را اطلاع داده است این روزنامه می‌نویسد: وی خودش را به فراموشی زده که خود او با پول و ایدئولوژی، سلاح و آموزش سازنده ”داعش“ و سایر سازمانهای تروریستی است، و وقتی که ژنرال تروریسم علناً از نقش شبه‌نظامیان حشدالشعبی، حزب‌الله و مزدوران افغانی و پاکستانی وابسته به تشکل‌های ”فاطمیون و زینبیون“ تمجید می‌کند با زبان خود اعتراف می‌کند که تروریسم این شبه‌نظامیانی را که جز زبان خون و قتل نمی‌دانند مهندسی کرده است. سلیمانی در پیام مسموم خود از کینه پنهان خود از امت اسلامی و هم‌چنین طرح و برنامه فرقه‌گرایانه خودش پرده برداشت.

همه ما ضدتشکیلات ”داعش“ هستیم و به ضرورت ریشه‌کنی آن از بن و ریشه به اعتبار این‌که خطر و تهدیدی برای امت عربی و اسلامی است معتقدیم ولی وقتی سلیمانی در رابطه با ریشه‌کنی ”داعش“ پرحرفی می‌کند دروغ می‌گوید، چرا که این خود او است که به اعتبار این‌که سازنده تروریسم ایران در منطقه است داعش را تولید و نمایان ساخت. و از اینرو ما بر ضرورت زدن سر مار ایران و ریشه‌کنی رژیم اسد و حزب‌الله به اعتبار این‌که این شبه‌نظامیان پایه تروریسم و پرورش دهنده اصلی داعش و سایر سازمانهای تروریستی هستند، تأکید می‌کنیم.

عکاظ افزود: جای هیچ بحثی وجود ندارد که سلیمانی که در بسیاری از مناطق جنگ در سوریه و عراق دیده شده است منبع تروریسم و ایجاد بی‌ثباتی و تهدید اول برای امنیت در خاورمیانه است، سلیمانی سمبل حکومتی است که خامنه‌ای بر آن تسلط دارد، بر هیچکس حجم دخالت (رژیم) ایران در سوریه با مال و سلاح در کنار رژیم بشار اسد دیکتاتور پوشیده نیست و این چیزی است که گزارشهای متعدد غربی آن را برملا کرده‌اند به‌خصوص گزارشهایی که از فرود روزانه هواپیماهای ایرانی در فرودگاه دمشق که هزاران تن سلاح، مهمات و کارشناسان نظامی را با خود حمل می‌کنند، خبر می‌دهند.

و به این ترتیب تصویر روشنی از قاسم سلیمانی حامی اول تروریسم که ریاست سپاه قدس خونریز ترین ارگان در تاریخ ایران را بر عهده دارد واضح شد، بنابراین نمی‌توان این تروریسم را جز با زدن سر مار سلیمانی سازنده ”داعش“ و مهندس شبه‌نظامیان تروریستی فرقه‌گرا در منطقه، ریشه کن کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/884fcf30-2bde-4395-8db9-9f2899f4bffa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات