728 x 90

برملا شدن فساد و غارتگری رژیم در پروژه مسکن مهر در جریان زلزله در مناطق غرب کشور

افتضاح ساختمانهای مسکن مهر در زلزله کرمانشاه
افتضاح ساختمانهای مسکن مهر در زلزله کرمانشاه
رو شدن ابعاد فساد و غارتگری در پروژه مسکن مهر در جریان زلزله در مناطق غرب کشور که با خشم شدید مردم مواجه شده، بحران مرگبار جدیدی را پیش روی نظام آخوندی قرار داده که در اظهارات و اعترافات مهره‌ها و رسانه‌های رژیم به خوبی دیده می‌شود.

معاون عمرانی استاندار رژیم در کرمانشاه، روز شنبه اعلام کرد دو ساختمان مسکن مهر در سرپل‌ذهاب به‌طور کامل فروریخت و ۱۰۰نفر از ساکنان آن کشته شدند. (انتخاب 29/آبان/96)

رسانه حکومتی شهروند 29آبان 96نوشت: مسکن مهر خودش زلزله بود. شهر سرپل‌ذهاب 800واحد مسکن مهر داشت که نزدیک به 600واحد آن آسیب جدی دید و هیچ ارگانی مسئولیت تخریب ساختمانهای چندین میلیون تومانی را برعهده نمی‌گیرد.

یک مهندس چینی که در منطقه زلزله‌زده حضور داشت علت تخریب ساختمانهای مسکن مهر را نوع جوشکاری، در نظر نگرفتن استحکامات در اسکلت‌بندی ساختمان و کیفیت مصالح عنوان کرد. (انتخاب 28/آبان/96)

روزنامه حکومتی شرق 30آبان 96 با اشاره به پول‌شویی دلالان بین دستگاههای واگذارکننده پروژه‌های حجیم و پیمانکاران مسکن مهر نوشت: هیچ پیمانکاری نمی‌تواند بنای پنج‌طبقه به‌بالا را به‌گونه‌یی بسازد که هر مترمربع آن را به ٣٠٠ هزارتومان به متقاضی بفروشد، مگر این‌که مصالح و نیروی انسانی ارزان‌قیمت و به‌دردنخوری استفاده کند.

روزنامه‌ایران ارگان دولت آخوند روحانی نوشت: علت تخریب ساختمانهای مسکن مهر، ساخت و ساز روی خاک سست بوده است (اعتماد 29/آبان/96)

بیوکی، عضو کمیسیون عمران مجلس رژیم گفت: تخلفات در ساخت مسکن مهر کاملاً محرز است و بسیاری از این ساختمانها دیگر قابل سکونت نیستند. (رویداد 24 - 30/آبان/96)

روزنامه حکومتی اعتماد 30آبان 96نیز نوشت: مسکن مهر طرح بسیار بزرگی بود که ایرادات اساسی هم داشته است. از فساد گسترده‌یی در واگذاری برای ساخت مجتمع‌های مسکونی به پیمانکاران گرفته، تا جایابی و فقدان زیرساختها و خدمات شهری... اگر یک درس مهم از این اتفاق بتوان گرفت این است که برخلاف انتظار ما، آینده به سرعت سر می‌رسد و زمان پاسخگویی خواهد بود.

روزنامه حکومتی جامعه فردا 30آبان 96نوشت: کشمکشهای کلامی شخصیتهای سیاسی مهم (نظام) بر سر مسکن مهر و در میانه عملیات اضطراری کمک به زلزله‌زدگان، لطمه اخلاقی و سیاسی بزرگی بر کلیت نظام است... اگر آن همه هجمه و متلک و ایراد نسبت به استحکام برجام به نفع (نظام) بود، کشمکش بر سر استحکام مسکن مهر نیز چنین خواهد بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4cca8d91-56d5-469b-8ec5-e83bf692b053"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات