728 x 90

پیامدهای تماس تلفنی رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه، مقابله با برنامه موشکی و دخالتهای منطقه‌ای

امانوئل ماکرون و دونالد ترامپ
امانوئل ماکرون و دونالد ترامپ
در ارتباط با تماس تلفنی رؤسای جمهوری آمریکا و فرانسه که در آن بر ضرورت مقابله با برنامه موشکی و دخالتهای منطقه‌یی رژیم آخوندی تأکید شده بود، پاسدار جوانی، مشاور نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران گفت، «غربی‌ها، اعم از امریکایی‌ها و اروپایی‌ها» تصور می‌کنند سیاست و راهبرد «فشار ـ مذاکره» در قبال «برنامه دفاعی و موشکی» نظام و «در هر موضوعی جواب خواهد داد». (روزنامه جوان 29/آبان/96)
روزنامه حکومتی وطن امروز نیز تحت عنوان «چراغ سبز ماکرون به ایده ترامپ مبنی بر افزایش فشار بر (نظام) » نوشت: حالا پس از فشار سفر حریری به پاریس، این ماکرون است که میدان‌دار پیگیری ماجرای استعفای حریری و به بهانه‌آن فشار بر حزب‌الله و (نظام) شده است. بر این اساس، توافق ترامپ و ماکرون می‌تواند آغازگر یک دور جدید بحران‌آفرینی در منطقه باشد». (وطن امروز 29/آبان/96)
از سوی دیگر، یک روزنامه باند روحانی با عنوان پیام ترامپ و ماکرون به رژیم نوشت: فرانسه به همان میزان که سعی می‌کند آمریکا را متقاعد کند که در برجام بماند، به همان میزان هم صراحت دارد که موشکهای بالستیک (نظام) را کنترل کند. (جامعه فردا 29/آبان/96)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/292b3adf-6680-4cd1-a7aa-a33785f92ff0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات