728 x 90

گزارشی از شکنجه‌های وحشیانه زندانیان در زندان مرکزی زاهدان

زندان مرکزی زاهدان
زندان مرکزی زاهدان
بنا‌ به گزارشات رسیده دژخیمان خامنه‌ای در زندان مرکزی زاهدان اقدام به شکنجه وحشیانه زندانیان نموده تا جایی که زندانیان بر اثر این شکنجه‌ها دچار نقص عضو می‌شوند.

بر اساس همین گزارش نیروهای سرکوبگر زندان زاهدان دو تن از هموطنان بلوچ را حدود 7ماه پیش دستگیر کرده و به زندان مرکزی زاهدان منتقل می‌کنند.

این زندانیان که مراد محمد ده بلوچ 45ساله اهل یکی از روستاهای توابع چابهار و دیگری عبدالماجد پایدار 27ساله و از اهالی روستای سنگان دشتیاری بودند در زندان زاهدان به‌شدت مورد شکنجه قرار گرفته تا جایی که مراد محمد ده بلوچ تقریباً بیناییش را از دست داده است.

بر اساس گزارشات دژخیمان خامنه‌ای این دو زندانی هموطن بلوچ را در زندان لخت کردند و آب جوش روی بدنشان ریختند، به‌صورت واژگون آویزانشان کردند، ناخنهای دستشان را کشیدند، تا دو ماه اجازه حمام کردن به آنها ندادند، روزی فقط یکبار اجازه استفاده از سرویس بهداشتی داشتند، فقط یک وعده غذا به آنان داده می‌شد و در هنگام خوردن غذا با شلاق به جان آنها می‌افتادند، حتی تا با شیشه نوشابه و گاهی با ریختن آب جوش در شیشه نوشابه مورد تجاوز قرار دادند و آنان را مورد ضرب ‌و شتم بدون حساب قرار دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca419c30-d85e-4bff-82a8-c1046d1041c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات