728 x 90

عادل الجبیر:‌ عربستان در مقابل خصومت رژیم ایران دست بسته باقی نخواهد ماند

عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان روز یکشنبه 28آبان در اجلاس فوق‌العاده اتحادیه عرب در قاهره گفت:‌ «کشورهای ما خطراتی که متوجه امنیت و ثبات منطقه است را درک می‌کنند خطراتی مانند شلیک موشک توسط رژیم ایران و دخالتهای گسترده آن در امور داخلی کشورهای عرب در تلاش برای بی‌ثباتی و ناامنی و ایجاد فتنه‌های فرقه‌گرایانه و مذهبی برای ایجاد تفرقه میان مردم و کشورهای ما.
موشک بالستیکی که به پایتخت کشورم شلیک شد منعکس‌کننده تعدیات مستمر رژیم ایران علیه عربستان سعودی است. نزدیک به هشتاد موشک بالستیکی با مارک رژیم ایران توسط حوثیهای یمن به شهرهای مختلف عربستان سعودی شلیک شده است.
آنها مراعات قبله مسلمانان و تنها قبله یعنی مکه مکرمه را نمی‌کنند. آنها این قبله را با سه موشک بالستیکی هدف قرار دادند. این تعدی روشنی به مقدسات اسلامی و تحریک احساسات مسلمانان جهان است.
سکوت در مقابل این تعدیات خشونت‌آمیز رژیم ایران که توسط مزدورانش در منطقه انجام می‌شود باعث خواهد شد که پایتخت هیچ کشور عربی از این موشکهای بالستیکی در امان نماند.
عربستان سعودی نیز در مقابل این خصومت ها دست بسته باقی نخواهد ماند و از دفاع از امنیت ملی‌اش کوتاه نخواهد آمد. ما همه می‌بایست مسئولیت قومی و حفاظت از امنیت و ثبات کشورهایمان را بپذیریم تا سیاست خصمانه رژیم ایران علیه خود را متوقف کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c49ee37-70c8-4343-90cd-7e2d7de610ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات