728 x 90

تنش میان باندهای رژیم بر سر فاجعه زلزله کرمانشاه

شمار زیادی از مردم منطقه در مسکن مهر جان باختند
شمار زیادی از مردم منطقه در مسکن مهر جان باختند
جدال مفتضحانه سرکردگان و باندهای رژیم در جریان فاجعه زلزله کرمانشاه که آن روی سکه اهمال و بی‌اعتنایی به درد و رنج مردم مصیبت دیده است هم‌چنان ادامه دارد و تلاش می‌کنند تا در این دعاوی ننگین، مسئولیت سیاستهای تبهکارانه و ابعاد خرابیها و فقدان حداقل کمک‌رسانی که خشم و انزجار مردم به جان آمده را برانگیخته است، به گردن دیگری بیندازند.

همزمان با افزایش مخاصمات درونی رژیم به‌دنبال زلزله کرمانشاه با صدها کشته و هزاران مجروح، و برملا شدن گوشه‌هایی از اقدامات ضدمردمی این رژیم در جریان به‌اصطلاح پروژه مسکن مهر، کیهان خامنه‌ای باند روحانی را مورد حمله قرار داد و تقصیر کشته شدن مردم در جریان تخریب ساختمانهای مسکن مهر را به گردن باند رقیب انداخت.

کیهان خامنه‌ای نوشت: 5700واحد مسکن مهر، اواخر بهمن 1394از سوی مدیران دولت یازدهم افتتاح شده‌اند. بنابراین حتی اگر ادعا می‌شود در این پروژه‌ها اشکالی وجود می‌داشت، مسئول آن دولت یازدهم بود.

کیهان خامنه‌ای سپس اظهارات روحانی در جلسه هیأت دولتش را که خواستار وحدت باندهای رژیم شده بود بوی گوشزد کرد و تحت عنوان گفتار و رفتار متناقض دولتمردان درباره زلزله کرمانشاه نوشت:
رئیس‌جمهور می‌گوید وقوع حوادث طبیعی میز محاکمه نیست. برخلاف ادعای آقای روحانی مبنی بر این‌که «هنگام حوادث طبیعی، زمان مچ‌گیری و محاکمه نیست»، رئیس دولت و معاون اول وی بلافاصله پس از انتشار خبر زلزله، موج‌سواری روی موج تأثر عمومی را آغاز کرد و دو قطبی همیشگی «دولت قبلی- دولت فعلی» را با حمله به مسکن مهر و ادعای بی‌پایه «اکثر ساختمانهای تخریب شده، مسکن مهر هستند»، آغاز کرد. این در حالی است که اگر کسی هم باید مؤاخذه می‌شد، خود دولتمردان بودند که 5700واحد مسکن مهر را اواخر سال 94ساخته و در فصل انتخابات تحویل مردم داده‌اند.

آخوند روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولتش خطاب به باند رقیب گفته بود:
از این زلزله باید برای وحدت بیشتر استفاده کنیم، نه برای تفرقه. زلزله میز محاکمه نیست که همدیگر رو پای میز محاکمه ببریم، الآن وقت این کارهای نیست. حالا عیب نداره یک زمان همدیگر رو محاکمه کنیم.

مسئولیت اصلی این کار در زمینه اسکان موقت و دائم بنیاد مسکن است و من خواهش می‌کنم کار موازی انجام نگیره

تلویزیون شبکه سه (رژیم): ۲۴/۸/۹۶
در همین حال یک رسانه دیگر باند خامنه‌ای در بحبوحه حمله به باند رقیب، گوشه‌یی از وضعیت دردناک زلزله‌زدگان محروم را ترسیم کرد و نوشت. 3روز پس از حادثه مردم هم‌چنان با کمبود چادر و پتو مواجهند.

فلاحت‌پیشه (عضو مجلس از اسلام‌آباد) گفت:. به‌رغم توزیع 20هزار تخته چادر اما بخشی از چادرها به دست افراد سودجو افتاده و زلزله‌زدگان اصلی هم‌چنان شب‌های سرد را بدون چادر سپری می‌کنند. زلزله چند شهرستان و چندده روستا را تا صددرصد ویران کرده است و کمک‌رسانی درستی هم به آنها نمی‌شود آقایان بحران‌ساز! جهت اطلاع‌تان باید عرض کنم تعداد بالایی از روستاهای اطراف شهرهای سرپل‌ذهاب، قصر شیرین، اسلام‌آباد، گیلان غرب و... با خاک یکسان شده است در حالی که به کمک‌رسانی شما احتیاج دارند، در بخش‌هایی حتی آب برای خوردن نیست! روزنامه حکومتی وطن امروز 27ابان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a777f92-d5e1-4d56-9202-a01bc6922d56"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات