728 x 90

موشکهای ساخت رژیم ایران در یمن

موشک بالستیک  حوثی های یمن
موشک بالستیک حوثی های یمن
شبه‌نظامیان حوثی یک موشک بالستیکی را به سوی فرودگاه بین‌المللی ریاض شلیک کردند ولی شکست خوردند چرا که پدافند ضدهوایی عربستان سعودی بار دیگر آن را رهگیری و ساقط کرد. عربستان این بار تهدید کرد که حق دفاع از خود را محفوظ می‌دارد.

تلویزیون العربیه 21آبان 96:
عبدالملک المخلافی وزیر خارجه یمن به العربیه گفت: «شلیک موشک بالستیکی توسط شبه‌نظامیان به شهر ریاض که شکست خورد اثبات می‌کند که اینها صلح نمی‌خواهند این در حالی است که در گذشته فعالیتهای بین‌المللی گسترده‌یی داشتیم تا به صلح دست پیدا کنیم.

پاسخ آنها این موشک بود گویا می‌خواهند بگویند ما می‌خواهیم جنگ ادامه داشته باشد به صلح ایمان نداریم و به ثبات منطقه اعتقاد نداریم.

به این دلیل پاسخ ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی روشن بود. پاسخ این است که نمی‌توان در مقابل این اعمال سکوت کرد. اینها برای منطقه خطرناک است و مسؤل آن هم رژیم ایران است

می‌بایست که مستقیماً آنها را فاش کنیم. حوثی‌ها چیزی جز ابزارهای کوچکی در دست رژیم ایران نیستند که تلاش می‌کنند امنیت و ثبات منطقه را به خطر بیاندازند.

این را بارها گفته‌ایم و هر بار هم بر آن تأکید کرده‌ایم ولی هستند کشورهایی که فکر می‌کنند ما مبالغه می‌کنیم که می‌گوییم حوثی‌ها ابزاری در دست رژیم ایران هستند. فکر می‌کنند آنها بخشی از مردم یمن هستند و می‌توان با آنها توافق کرد ولی رویدادهای اخیر و مخالفت آنها با تلاشهایی که برای دستیابی به صلح شده و بکار گیری سلاح ساخت رژیم ایران فاش می‌کند که این امر تنها یک رویداد داخلی گروهی در داخل یمن نیست که در حق یمنیها مرتکب جنایت می‌شود بلکه این جنگی منطقه‌یی است که در پشت آن رژیم ایران قرار دارد و در این جنگ یکی از ابزارهایش را بکار می‌گیرد.

امت عرب باید علیه طرح و برنامه‌های رژیم ایران متحد شوند و بگویند ما یک امت متحد هستیم و یمن هم میدان اصلی رویارویی با رژیم ایران است. پیروزی پروژه عربی در یمن یعنی شروع شکست پروژه رژیم ایران در همه جا.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7518147-1604-4b86-a4ae-b18d918813b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات