728 x 90

سعد حریری: رژیم ایران در همه امور لبنان دخالت می‌کند

سعد حریری، نخست‌وزیر سابق لبنان
سعد حریری، نخست‌وزیر سابق لبنان
سعد حریری نخست‌وزیر مستعفی لبنان امروز یکشنبه 21آبان 96 در یک گفتگوی زنده با تلویزیون المستقبل که از اغلب کانالهای تلویزیونی پخش شد استعفای خود را اقدامی در جهت منافع ملی مردم لبنان دانست و آن را پاسخی به دخالتهای رژیم ایران خواند.

وی گفت:‌ من نگران وضعیتی هستم که لبنان با آن روبه‌روست. هر عملی که انجام می‌دهم در جهت منافع مردم لبنان است. در دوره اخیر هشدار دادم روندی که در منطقه طی می‌شود برای لبنان خطرناک است. لبنان با مجازاتهای آمریکا و کشورهای عرب روبه‌روست. دخالتهای رژیم ایران و حزب‌الله در یمن و بحرین باعث شده که این مجازات ها به مردم لبنان فشار بیاورد. نمی‌بایست حزب‌الله، لبنان را تخریب کند.

سعد حریری افزود:‌ تهدیدات امنیتی علیه من بوده و این تهدیدات بخشی از تهدیدهایی است که متوجه لبنان است و من می‌خواهم که از لبنان حفاظت کنم.

وی تصریح کرد:‌ از جانب عربستان سعودی هیچ مداخله‌ای در لبنان نبوده است بلکه این رژیم ایران است که در تمامی امورات داخلی کشورهای عربی دخالت می‌کند.

سعد حریری در پاسخ به این سؤال که آیا شما بر به لبنان بر می‌گردید؟ گفت:‌

خانه حریری خانه همه لبنانی هاست و من آماده‌ام که برای مردم لبنان خود را فدا کنم. ما همه فدای لبنان می‌شویم. سعد الحریری اولین کسی نیست که خود را فدای لبنان می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1cbe643-fc18-4264-a71c-4cb9540c7d73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات