728 x 90

مقابله با رژیمهای یاغی

سناتور دموکرات دایان فاینستاین
سناتور دموکرات دایان فاینستاین
ژنرالهای ارتش آمریکا می‌گویند تنها راه از بین بردن تسلیحات کشتار جمعی رژیمهای یاغی یک حمله سراسری است

تلویزیون فاکس‌ نیوز 19آبان 96:‌
تهدید به استفاده از نیروی نظامی علیه کره شمالی در ذهن رئیس‌جمهور در تمام مدت سفر به آسیا بوده در ذهن ژنرال‌های ارتش آمریکا هم بوده است.
آنها می‌گویند تنها راه از میان بردن تسلیحات کشتار جمعی رژیمهای یاغی یک حمله سراسری است.
در یک ارزیابی صریح، پنتاگون به کنگره هشدار می‌دهد که تنها راه امن و از بین بردن تسلیحات اتمی کره شمالی که در تأسیسات عمیق زیر زمین قرار داده شده استفاده از نیروهای زمینی آمریکا برای انجام تهاجم زمینی است.

سناتور دموکرات دایان فاینستاین: این صریح‌ترین ارزیابی بود من زمان زیادی را برای خواندن اطلاعات صرف کرده‌ام و فرصت این را داشتم که وضعیت را با وزیر متیس بحث کنم معتقدم شروع یک جنگ صدها هزار نفر را خواهد کشت.

خبرنگار سی.ان.ان: بنا‌ به نامه‌یی که توسط دریادار مایک دومان معاون مدیر نیروهای مشترک پنتاگون نوشته شده و نسخه‌یی از آن به‌دست واشینگتن پست رسیده است، واکنش کره شمالی احتمالاً استفاده از تسلیحات بیولوژیک و برنامه شیمیایی با توان تولید گاز اعصاب، آبله، خون و گاز خفه کننده است.
ارتش آمریکا 375نیروی نظامی در فرماندهی اقیانوس آرام دارد.
200کشتی جنگی و ۵ناو هواپیمابر و گروه‌های ضربت دارد.
ارتش آمریکا 28500نیرو در ۶پایگاه در کره جنوبی دارد.
آنها آماده به جنگ هستند. نیروی هوایی آمریکا جنگنده‌های اف ۱۶را به‌حالت آماده‌باش در آورده است که به مجرد دریافت فرمان شروع کنند.
15000ملوانان و نیروهای تفنگداران دریایی در ژاپن مستقرند. نیروی هوایی اخیراً جنگنده‌های ضربتی اف 35 را برای اولین بار به ژاپن می‌فرستد.
7000نیروی ‌آمریکایی در گوام مستقرند آنهم در کنار زیردریایی‌های تهاجمی آمریکا و نیز 6بمب‌افکن مافوق صوت که ماه گذشته مأموریت آزمایشی نزدیک کره شمالی انجام دادند.
دونالد ترامپ: ما آسمان را تحت سلطه‌ گرفته‌ایم ما دریا را در سلطه خود گرفته‌ایم ما زمین و فضا را در سیطره خود داریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e421e2d2-151b-43ae-bb0d-82e738907b80"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات