728 x 90

زلزله استعفای سعد حریری

سعد حریری نخست‌وزیر مستعفی لبنان
سعد حریری نخست‌وزیر مستعفی لبنان
استعفای سعد حریری نخست‌وزیر لبنان زلزله‌ای در این کشور ایجاد کرده است.
 
گزارشی از تلویزیون العربیه 19آبان 96:
بیرون کشیدن سعد حریری از ریاست دولت باعث به هم ریختگی تمامی ائتلافها می‌شود و میز حزب‌الله را چپ می‌کند. گروهی که دولتی در داخل دولت لبنان ایجاد کرده است.
ائتلافی که باعث شد میشل عون به ریاست‌جمهوری برسد از نظر مخالفان نتیجه‌یی جز ادامه حاکمیت حزب‌الله در لبنان نداشته است. گروهی که یا هسته‌های تروریستی‌اش را به کشورهای همسایه می‌فرستد یا در این کشورها شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران را در جهت منافع آخوندهای تهران سازماندهی می‌کند.
بعد از استعفا مشابه قبل از استعفا نخواهد بود، این چیزی است که همه در لبنان آن را می‌دانند ولی همه نسبت به مرحله پیش رو نگرانند.
همه در لبنان در انتظار چیزی هستند ولی کسی نمی‌داند که چه چیزی در راه است.

معین المرعبی وزیر امور آوارگان لبنان با اشاره به دیدار ملک سلمان و سعد حریری می‌گوید:‌ این دیدار این پیام را به مردم لبنان می‌دهد که عربستان سعودی خواهان امنیت و ثبات لبنان و توسعه و پیشرفت این کشور است...

لبنان کشوری عرب است و دست در دست دوستان و برادران عربش دارد. لبنان کشوری دارای تمدن و خواهان توسعه و پیشرفت است. لبنان تروریست نیست. تروریسم فقط در اذهان رژیم ایران و مزدوران آنهاست. مزدورانی مانند حزب‌الله و حشدالشعبی و امثال آنها. طبعاً مردم لبنان به‌دنبال دولتی قانونی هستند. امکان ندارد که لبنان مزدور باشد یا محل استقرار رژیم ایران باشد یا به آخوندهای حاکم بر ایران تمایل داشته باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad1291b8-d563-445d-bba1-d812e1d0f7e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات