728 x 90

اسناد روابط رژیم آخوندی با القاعده؛ توطئه و بند و بست علیه مقاومت ایران

لانگ‌وار ژورنال 10آبان 96 متعلق به بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها
لانگ‌وار ژورنال 10آبان 96 متعلق به بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها
به‌دنبال انتشار اسناد روابط رژیم آخوندی با القاعده توسط اطلاعات مرکزی آمریکا، لانگ‌وار ژورنال 10آبان 96 متعلق به بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها، گزارش داد: «محتمل است که در مجموعه (اسناد منتشر شده)، افشاگریهای باز هم بیشتری درباره روابط القاعده و (رژیم) ایران یافت شود».

این منبع افزود: «در یک سند 19صفحه‌یی که هرگز دیده نشده بود، ارزیابی یک (مقام) ارشد (القاعده) درباره روابط این گروه با (رژیم) ایران دیده می‌شود. این مقام القاعده در این سند، نوشته است: (رژیم) ایران به برخی «برادران سعودی» در القاعده «هر چیزی را که نیاز دارند، از جمله پول و تسلیحات» و «تمرین در کمپ‌های حزب‌الله در لبنان را به ازای حمله به منافع آمریکا در عربستان و خلیج (فارس) » پیشنهاد کرده است».

نیوزمکس 13آبان 96 نیز به‌نقل از بلومبرگ درباره افشای روابط رژیم آخوندی با القاعده، گزارش داد: «(رژیم) ایران در سال 2003، یک توافق احتمالی را با آمریکا مورد بررسی قرار داد و پیشنهاد کرد که برخی از عاملان القاعده را با اعضای سازمان مجاهدین خلق تبادل کند. البته این پیشنهاد هرگز عملی نشد».

درباره توطئه‌ها و بند و بستهای دیکتاتوری آخوندی علیه مجاهدان اشرفی، توجه شما را به قطعه‌یی از سخنرانی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در ۲۰شهریور ۱۳۹۵پس از انتقال پیروزمند مجاهدین از لیبرتی، جلب می‌کنیم:

سخنرانی مریم رجوی-انتقال پیروزمند مجاهدان لیبرتی شکست بزرگ رژیم آخوندی ۲۰شهریور ۱۳۹۵.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2f71118e-9f2f-4671-b7bc-7a494f8155b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات