728 x 90

خودسوزی جوان خوزستانی و مصدومیت ۳عضو خانواده

جوان خوزستانی خودسوزی کرده
جوان خوزستانی خودسوزی کرده
ساعت ۱۷:۱۴روز ۱۳آبان ۹۶ پسر جوان یک خانواده خوزستانی اقدام به خودسوزی می‌کند که مادر و خواهر وی در تلاش برای جلوگیری از سوختگی وی، خود نیز دچار سوختگی می‌شوند.

بنا‌ به گزارشهای رسیده درصد آسیب وارده به مادر و دختر خانواده کمتر ولی درصد سوختگی پسر جوان بیشتر است.

تقریباً روزی نیست که در رسانه‌های رژیم خبر دردناک خودکشی و خودسوزی هموطنانمان را نشنویم، خودسوزی یکی از فجیع‌ترین راههای خودکشی است که در میان زنان و دختران محروم کشورمان رواج پیدا کرده است، بر اساس آمارها، زنان ایرانی بالاترین رتبه خودکشی را در خاورمیانه و رتبه سوم درجهان را دارند.

بیشتر بخوانید:‌
خودسوزی یک زن ۲۹ساله در اهواز

یک زن ۲۹ساله در اهواز روز شنبه ۲۲مهر 96 درزیر پل کابلی این شهر با ریختن بنزین به روی خود اقدام به خودسوزی کرد. وضعیت وی به‌دلیل ۸۲درصد سوختگی وخیم است.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی رژیم در اهواز در این باره گفت: «با توجه به‌شدت و عمق سوختگی، وی قادر به صحبت کردن نیست و هم‌اکنون به دستگاههای کمک تنفسی متصل است، اما به‌دلیل شدت سوختگی به نظر نمی‌آید مدت زیادی زنده بماند».

خودسوزی یک زن جوان سقزی
یک زن جوان سقزی به‌نام اختصار 'ف' در روستای صاحب از توابع سقز روز شنبه 15مهر 96 با ریختن بنزین و به آتش کشیدن خود دست به خودسوزی زد و متأسفانه جان سپر

از دلیل خودسوزی این زن جوان که دارای دو فرزند است، گزارشی منتشر نشده است.

وضعیت خودکشی در سقز به مرحله بحرانی رسیده است و هر هفته خبری در این باره منتشر می‌شود.

زن جوان بندر ترکمنی که خودسوزی کرده بود جان باخت
‌یک زن جوان 23ساله به همراه فرزندش در روستای نیازآباد شهرستان بندر ترکمن اقدام به خودسوزی کرد که متآسفانه به‌علت شدت بالای سوختگی این مادر جوان، جان باخت. بنا‌ به گزارشهای منتشر شده فرزند این مادر جوان زنده است ولی در وضعیت وخیمی به‌سر می‌برد. فرماندار رژیم در بندر ترکمن خودسوزی زن جوان بهمراه فرزندش را مورد تأیید قرار داد.
بی‌تردید موج فزاینده خودکشیها و خودسوزیها در اثر فقر، تحقیر و ناامیدی است. حکومتی که به هرگونه نیاز و مطالبه شهروندی و رفاهی و تفریحی با سرکوب و خشونت پاسخ می‌دهد، مسئول مطلق این زخم پلشت بر پیکر جامعه ایران است.
فاجعه آن‌قدر گسترش یافته که کارگزاران رژیم آن را «سونامی خودکشی» می‌نامند.

زن جوان جوانرودی که خودسوزی کرده بود جان باخت
بنا‌ به گزارشات رسیده، روز سه‌شنبه 14شهریور 96، یک زن جوان اهل جوانرود ساکن جوانسر روز شنبه 10شهریور اقدام به خودسوزی کرده بود، پس از سه روز تحمل درد ناشی از سوختگی در یکی از مراکز درمانی شهر جان باخت.
گفته می‌شود این شهروند کرد متاهل و مادر ٢ فرزند می‌باشد.

خودسوزی زنان به‌خصوص در مناطق کردستان به‌دلیل فشار مضاعف و اقدامات زن‌ستیزانه رژیم آخوندی، در سال جدید شدت یافته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e3b36e3b-9970-40e8-b064-3cfd602a58c4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات