728 x 90

رسانه‌ها و مهره‌های حکومتی: با اجرای «کاتسا» هیچ نشانی از توافق هسته‌یی بر جای نمی‌ماند

بتن ریزی رآکتور اراک
بتن ریزی رآکتور اراک
پاسدار حسین شریعتمداری در مورد شکست برجام گفت: امروز دست‌اندرکاران برجام هم، به دستاورد تقریباً هیچ آن اعتراف دارند، اما به نظر ما، واژه «تقریباً هیچ» گویای فاجعه برجام نیست، چرا که نه فقط هیچ دستاوردی نداشته است بلکه دهها امتیاز نقد را هم از دست داده‌ایم.

پاسدار سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت رژیم نیز گفت: «بتن ریزی راکتور اراک و جمع‌آوری کردن سانتریفوژها نیاز به این همه مذاکره نداشت، این کار را هر کسی بلد بود انجام دهد و آخر سر هم تحریم‌ها باقی بماند!». (جهان نیوز ۱۰آبان ۹۶)

رسانه حکومتی مشرق در مورد ابعاد بن‌بست رژیم پس از اعمال تحریمهای جدید آمریکا نوشت که نظام نمی‌تواند از اجرای «مادر تحریم ها» شکایت کند چرا که «مکانیسم تحریمها طوری چیده شده که عملاً نه تنها شکایت ما هیچ سودی نداشته باشد که اصرار ما به رسیدگی به شکایت می‌تواند به‌صورت خیلی ساده و سرراست موجب برگشتن همه تحریم‌های پیشین شورای امنیت گردد.

این رسانه حکومتی افزود: عملاً با تصویب و اجرای «کاتسا» هیچ نشانی از توافق هسته‌یی بر جای نمی‌ماند. (مشرق نیوز ۱۰آبان ۹۶)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/05a3c1d0-149c-4571-bb9f-063dcdb9391a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات