728 x 90

یک شکنجه‌گر سفاک و یک پاسدار جنایتکار به‌عنوان سر بازرس دفتر خامنه‌ای منصوب شد

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
خامنه‌ای، ولی‌فقیه نظام آخوندی، پاسدار حسین فدایی شکنجه‌گر سفاک و پرسابقه زندان اوین و یکی از سرکردگان جنگ ضدمیهنی با عراق را به‌عنوان مسئول دفتر بازرسی خود منصوب کرد. منصبی که وظیفه‌اش توجیه و تسهیل ترور و کشتار و چپاول داراییهای مردم توسط خامنه‌ای و ارگانهای وابسته به اوست. قبل از فدایی سالها آخوند ناطق نوری از باند خامنه‌ای عهده‌دار این سمت بود که به‌خاطر حمایت نکردن از کاندیداتوری سردژخیم ابراهیم رئیسی ناگزیر از این پست کنار رفت.

پاسدار فدایی، سر بازرس جدید خامنه‌ای که در نمایش انتخابات از طرفداران پر‌و‌پاقرص رئیسی بود از مؤسسان «سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی» یک ارگان شکنجه و سرکوب در رژیم آخوندی است. این پاسدار طی مصاحبه‌یی می‌گوید:‌ «اداره بخش اصلی بند ۲۰۹زندان اوین که بند مجاهدین خلق بود، زیر نظر دادستانی و سپاه بود و کارهای اصلی را بچه‌های سازمان ما برعهده داشتند. من و آقای آرمین و آقای ذوالقدر و دیگر بچه‌ها با هم بودیم. آقای آرمین از بازجوها بودند از همه گروه‌های سازمان (مجاهدین انقلاب اسلامی) به‌طور غیرمستقیم یا مستقیم با این کار درگیر بودند» (خبرگزاری فارس- ۱۵بهمن ۱۳۸۷).

خبرگزاری فارس ارگان سپاه پاسداران در روز ۹آبان ۱۳۹۶در ارتباط با فدایی نوشت: فدایی در جذب و سازماندهی جوانان به «کمیته انقلاب اسلامی، انجمن اسلامی کارخانه‌ها و بسیاری دیگر از نهادهای انقلابی» [بخوانید سرکوبگر] کمک زیادی کرد و در مقاطع مختلف جنگ فرماندهی گردان دریایی، فرماندهی تیپ موسوم به خاتم‌الاوصیا و فرماندهی ستاد فوریتهای جنگ وزارت سپاه در جنوب و فرمانده ستاد مرکزی فوریتهای جنگ را به عهده داشت».

این سردژخیم هم‌چنین مدتی رابط و نماینده سپاه پاسداران و وزارت سپاه نزد مجلس ارتجاع و مدتی مدیرکل ارگان فساد و غارت موسوم به بنیاد مستضعفان در استان تهران بود.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۰آبان ۱۳۹۶ (اول نوامبر ۲۰۱۷)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee887946-139a-4fa2-b04d-effb6998c9b6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات